Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Overzicht van blogposts kunnen filteren

Pagina: 1
Acties:

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Op tweakblogs heb je een lijst met daarin al jouw blogposts. Ik tik regelmatig een blogje, maar vaak zijn deze nog lang niet geschikt voor publicatie: er moet nog wat aan geschaafd worden, ik moet nog wat extra informatie opzoeken of de tekst laten nalezen door een ander, enzovoorts.

Nu begint deze stapel van zo'n vijftien ongepubliceerde items (en ja, ik poog er altijd eerst een uit de lijst af te maken...) behoorlijk in de weg te staan tussen de wel gepubliceerde items. Het enige onderscheid dat nu aanwezig is, is het schuingedrukt zijn van de titels van niet-gepubliceerde blogs.

Voorheen zette ik de datum van de ongepubliceerde blogs op een tijdje in de toekomst, zodat ze bovenaan bleven staan, maar dat is ondertussen dankzij de hoeveelheid ook een beetje onoverzichtelijk aan het worden. Hierdoor raken blogs waar ik al even niets meer aan heb gedaan langzaam aan uit het zicht.

Is het mogelijk dat hier een checkbox of radiobutton wordt toegevoegd zodat je alleen (on)gepupliceerde items kunt laten zien in deze lijst? :)

[ Voor 21% gewijzigd door CodeCaster op 19-07-2012 19:40 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...