• Tijmen007
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-05 10:36
Na mijn HD2 verloren te hebben op het gala van mijn school (waarschijnlijk gejat) en het ziek worden van de Xperia Mini Pro zoek ik toch maar een vervanging.

Hetgeen wat mij zo aansprak was de modbaarheid van deze telefoon, ik kon alles uitproberen en draaien op de HTC HD2. Daar heb ik dus kennis gemaakt met Android en Windows Phone 7. Android liep minder soepel maar had een goed functionerende Whatsapp client, wat ik niet over Windows Phone 7 kan zeggen helaas. Nu mijn zus een Lumnia 800 heeft lijkt het daar wel normaal op te doen.

Mijn eisen:
- >=4 inch scherm "[4,->)" voor de liefhebber
- Beter of gelijk presterend aan de HTC HD2 qua hardware
- Mogen ook oudere, unlockte, modellen zijn!
- Niet al te duur (Nieuwprijs tot +- 200 euro) :)

Wat ik niet zo tof vind:
- Uitstekende hardware knoppen (met uitzondering van de volume knop)
- Klepjes aan de telefoon
- Acer mobieltjes
- Kromme mobieltjes (rare buigingen)

Optioneel:
- Een mooi led scherm of slcd, of wat ze tegenwoordig allemaal hebben!

Veder maakt de batterij niet zoveel uit, moet gewoon een dag mee kunnen en ik zal tevreden zijn. Hopelijk kunnen jullie mij wat opties verschaffen. OS moet whatsapp kunnen hebben en that's all!

Zelf heb ik gekeken naar o.a. de Omnia 7 en de HTC Desire. De Omnia 7 kan niet worden geflashed en de HTC Desire heeft zo'n rare buiging die ik niet mooi vind.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-03 18:57
Alcatel OT-995.

• Tijmen007
Ziet er inderdaad wel leuk uit. Enig idee wat het scherm is qua kwaliteit vergeleken met de HD2? Heb even reviews gelezen op Tweakers maar daar werd ik niet veel wijzer van in dat aspect!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 21:11
Ik kan eerlijk gezegd niet helemaal helder krijgen of je nu een voorkeur hebt voor Android of WP7(.5), de goedkoopste Lumia zit rond de 200 euro als ik het zo uit het hoofd doe.

Zelf sinds een paar dagen een HTC One V ( productreview: HTC One V Zwart review door Xantios ) en die zit rond de 250 als je goed zoekt... echter heeft deze wel die "kin" waar je zover ik begrijp dus niet echt op uit bent?

Misschien een heel flauwe suggestie, ,maar waarom niet een HD2 uit de V&A plukken als die goed beviel?

• Tijmen007
@Xantios Ja zou ik ook kunnen doen, ik vroeg me alleen af of mensen ervaring met misschien wat nieuwere, niet mindere modbare, toestellen (dat was een mond vol :)). Over Android versus Windows Phone heb ik ook geen voorkeur! Allebei vind ik het mooie besturingssystemen.

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 21:11
Tijmen007 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:21:
@Xantios Ja zou ik ook kunnen doen, ik vroeg me alleen af of mensen ervaring met misschien wat nieuwere, niet mindere modbare, toestellen (dat was een mond vol :)). Over Android versus Windows Phone heb ik ook geen voorkeur! Allebei vind ik het mooie besturingssystemen.
Alle Samsung toestellen zijn in mijn ervaring qua modding iig zo flexibel als het maar kan!
daar kun je echt 1001 kanten mee op, HTC is wat lastiger, en Sony Ericson ben ik persoonlijk niet weg van...

Let op: Deze post is ongeveer 90% meningen en ervaringen!!

• Tijmen007
Xantios schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:25:
[...]Alle Samsung toestellen zijn in mijn ervaring qua modding iig zo flexibel als het maar kan!
daar kun je echt 1001 kanten mee op
Alright, dan zal ik eens gaan snuffelen door de Samsung modellen! Bedankt voor je hulp :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee