Na mijn HD2 verloren te hebben op het gala van mijn school (waarschijnlijk gejat) en het ziek worden van de Xperia Mini Pro zoek ik toch maar een vervanging.
Hetgeen wat mij zo aansprak was de modbaarheid van deze telefoon, ik kon alles uitproberen en draaien op de HTC HD2. Daar heb ik dus kennis gemaakt met Android en Windows Phone 7. Android liep minder soepel maar had een goed functionerende Whatsapp client, wat ik niet over Windows Phone 7 kan zeggen helaas. Nu mijn zus een Lumnia 800 heeft lijkt het daar wel normaal op te doen.
Mijn eisen:
- >=4 inch scherm "[4,->)" voor de liefhebber
- Beter of gelijk presterend aan de HTC HD2 qua hardware
- Mogen ook oudere, unlockte, modellen zijn!
- Niet al te duur (Nieuwprijs tot +- 200 euro)
Wat ik niet zo tof vind:
- Uitstekende hardware knoppen (met uitzondering van de volume knop)
- Klepjes aan de telefoon
- Acer mobieltjes
- Kromme mobieltjes (rare buigingen)
Optioneel:
- Een mooi led scherm of slcd, of wat ze tegenwoordig allemaal hebben!
Veder maakt de batterij niet zoveel uit, moet gewoon een dag mee kunnen en ik zal tevreden zijn. Hopelijk kunnen jullie mij wat opties verschaffen. OS moet whatsapp kunnen hebben en that's all!
Zelf heb ik gekeken naar o.a. de Omnia 7 en de HTC Desire. De Omnia 7 kan niet worden geflashed en de HTC Desire heeft zo'n rare buiging die ik niet mooi vind.
Hetgeen wat mij zo aansprak was de modbaarheid van deze telefoon, ik kon alles uitproberen en draaien op de HTC HD2. Daar heb ik dus kennis gemaakt met Android en Windows Phone 7. Android liep minder soepel maar had een goed functionerende Whatsapp client, wat ik niet over Windows Phone 7 kan zeggen helaas. Nu mijn zus een Lumnia 800 heeft lijkt het daar wel normaal op te doen.
Mijn eisen:
- >=4 inch scherm "[4,->)" voor de liefhebber
- Beter of gelijk presterend aan de HTC HD2 qua hardware
- Mogen ook oudere, unlockte, modellen zijn!
- Niet al te duur (Nieuwprijs tot +- 200 euro)

Wat ik niet zo tof vind:
- Uitstekende hardware knoppen (met uitzondering van de volume knop)
- Klepjes aan de telefoon
- Acer mobieltjes
- Kromme mobieltjes (rare buigingen)
Optioneel:
- Een mooi led scherm of slcd, of wat ze tegenwoordig allemaal hebben!
Veder maakt de batterij niet zoveel uit, moet gewoon een dag mee kunnen en ik zal tevreden zijn. Hopelijk kunnen jullie mij wat opties verschaffen. OS moet whatsapp kunnen hebben en that's all!
Zelf heb ik gekeken naar o.a. de Omnia 7 en de HTC Desire. De Omnia 7 kan niet worden geflashed en de HTC Desire heeft zo'n rare buiging die ik niet mooi vind.