Filters mobiele telefoons

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keppo
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Graag zou ik in de pricewatch voor mobiele telefonie een filter zien voor de aanwezigheid van een Front Facing camera.

Ook de keuze voor een IPX normering zou ik persoonlijk waarderen. Waterdicht en/of stof dicht. IPX6 of IPX67 enz

Ik mis ook een optie voor beeldstabilisatie op de fotocamera en/of videocamera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ja, ja en ja :p Lijken mij nuttige opties en deze zullen tzt worden aangezet.

Net als bij alle nieuwe specificaties geldt ook hier dat deze wel beschikbaar worden gemaakt als specificatie (dus invulbaar als je een product submit of verbetert via Specs verbeteren), maar nog niet als filter. De reden hiervoor is dat het wel eerst bij de relevante telefoons moet worden ingevuld, anders is het filter waardeloos. Helaas hebben wij op korte termijn geen tijd om hier aandacht aan te besteden, dus als jij of iemand anders tegen die tijd zin heeft om alles na te lopen en via Specs verbeteren de nieuwe specs aan te vullen, ga je gang :)

Zodra de specificaties zijn aangemaakt, meld ik me weer in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

De specificaties Cameraresolutie (voor), Behuizing (water/stootvast) en Stabilisatie zijn aangemaakt voor de categorie mobiele telefoons. Wat betreft de IPX normering, ik heb deze simpel gehouden en de spec Behuizing (water/stootvast) aangemaakt met daarin de volgende 3 opties: Spatwaterdicht, Stootvast en Waterdicht. Eventueel kan de exacte normering worden opgenomen in het veld Bijzonderheden, maar daar heb ik nu niet specifiek op gelet.

Ik heb de iets meer als 100 populairste uitvoeringen nagelopen en waar nodig voorzien van deze nieuwe specs. Mocht ik wat gemist hebben, geef het dan even aan via het formulier Verbeter productgegevens, de link hiervoor vind je onderaan bij de specificaties van een uitvoering.