Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Beste Tweakers!

Ik ben al heel lang rond aan het kijken naar tablets, nu stel ik het steeds uit met kopen, maar ik wil er toch echt eens aan.

Ik heb veel getwijfeld over de iPad, maar gezien ik zelf nu een android telefoon heb en daar heel erg tevreden mee ben wil ik toch liever op de Android kant blijven. Ook vind ik 450 euro net even wat te duur voor de iPad 3, ik zou dan natuurlijk een iPad 2 kunnen pakken maar die houd weer geen stand tegenover de Android tablets in die prijscategorie (voor zover ik het heb gezien).

Zelf twijfel ik een beetje tussen de Samsung Galaxy Tab 2 of de Asus Transformer Pad 300T
http://tweakers.net/pricewatch/compare/822/305140;309996

Nu vroeg ik me dus af of hier iemand ervaring heeft met (één van) beide? Wat kunnen jullie me aanraden of juist afraden?

Hij zal vooral gebruikt worden voor mail / internet / apps / film kijken in de trein.

De accu is ook wel belangrijk omdat ik vaak 2 uur in de trein zit, dit moet natuurlijk geen probleem zijn voor een tablet, maar het is ook fijn als ik hem de rest van de dag gewoon nog kan gebruiken.

Verder zou ik het liefste een tablet met Android 4.0 zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog heel even geduld dan:
http://www.google.com/nexus/#/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Dit is wel 7 inch, ik wil het liefste een 10 inch tablet, ik geloof dat er van de Nexus ook een 10 inch versie uit kwam, maar dat was nog een stuk later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik denk dat het dusdanig weinig scheelt dat het geheel afhangt van persoonlijke voorkeur. Dus pak beide even vast in een winkel, kijk hoe het bevalt, en baseer daar je keuze op.

* RemcoDelft heeft de Tab 8.9 en wacht nog steeds op de officiele Android-update. Jouw beide opties hebben al Android 4, dus dat probleem heb je niet.

[ Voor 12% gewijzigd door RemcoDelft op 19-07-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ja, ik denk dat ik ze het beste gewoon even in de winkel kan proberen, maar vind het altijd zo lullig als je daar een half uur staat en dan nog niets koopt xD
Maarja, dat ben ik maar :9

De Tab 2 10.1 heeft wel gewoon ICS 4.0 toch? (staat wel in de pricewatch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Xevoo schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:40:
De Tab 2 10.1 heeft wel gewoon ICS 4.0 toch? (staat wel in de pricewatch).
Ja :)

Ik vind hem alleen OERlelijk! Die speakers met gaatjes aan de zijkant is een afgang t.o.v. de eerdere Tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Zoals ik nu heb gelezen is de Asus TF300 wel een stukje sneller en vloeiender dan de Samsung Tab 10.1. Ik zal zo eens naar de MediaMarkt lopen, even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Het is toch de Samsung Galaxy Tab 2 geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01 21:25
zou inderdaad fijn zijn als je zou zeggen waarom je dan toch voor de Tab 2 hebt gekozen;)
Pagina: 1