• diedemink
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-04-2024
Hallo allemaal,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
ik ben in bezit van deze tv: http://nl-nl.forum.ibood....ooth_en_24ms_reactietijd/

opzich voldoet hij prima.
Maar omdat ik reeds 2 tv`s heb aangesloten op mijn digitale upc-kastje (meer mag je er niet hebben van upc), kijk ik momenteel analoog op dit apparaat.
Opzich vind ik dit niet erg, omdat ik ook mijn laptop vaak heb aangesloten.

Wat mij echter irriteert is dat de apps die op de tv zijn geinstalleerd erg beperkt zijn.
Ik heb bijvoorbeeld geen uitzending gemist. (NL1,2,3 en RTL zou ik graag willen)

Is het mogelijk om deze apps alsnog op de tv te zetten? (ik heb er een wifi-modem inzitten)
Of is er een andere manier waarop ik digitale tv op deze tv kan kijken? (zoals gezegd heb ik al 2 upc-kastjes in huis en leveren ze geen 3e. volgens mij is deze tv niet geschikt voor de CI+ module van upc, toch?)

Als dit niet mogelijk is ben ik op zoek naar een smart-tv die wel de uitzending-gemist-apps heeft.
37inch. (vanwege de muurbeugel) (budget 600 euro?)
Hebben jullie suggesties?

Tot slot. (wellicht ook weer als alternatief)
Apple heeft de Apple-TV.
bestaat er iets dergelijks, maar dan niet van apple, zodat ik de informatie van mijn pc/laptop naar mijn pc kan streamen?
Of moet dit altijd via een hdmi-kabel?

hartelijk bedankt alvast, en ben benieuwd naar de antwoorden!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-02 22:15

Ginz

Trek Superfly 5 powered

RTL Gemist zit er wel op. Uitzending gemist komt vast snel, volgens mij zijn ze daar druk mee bezig

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:21

mr.paaJ

generatie cmd+z

Als ik me niet vergis is hij geschikt voor de Wireless Media Box van LG, een kastje dat draadloos beeld naar je TV stuurt. Ook kun je ervoor kiezen een BluRay speler van Philips te nemen waar UitzendingGemist ook op zit.
Het lijkt me zonde om zo'n relatief jong scherm te vervangen alleen omdat je een appje mist.

Op de nieuwe series hoort hij wel te zitten, heb het icoontje op de LM660 ook even gezien maar die sprong direct weer naar de 'onvindbaar' modus.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• diedemink
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-04-2024
dank.
maar die apps zijn dus niet te installeren?

Ik ga verder op onderzoek uit.
CI+ zou ook al schelen.