Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe versterker + boxen voornamelijk voor films maar

Pagina: 1
Acties:

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 09:27
Ik ben mezelf op het moment aan het oriënteren voor een nieuwe set voor onze woonkamer. Op dit moment heb ik het volgende:

Samsung 42" LCD TV (niet spannend) word uiteindelijk nog vervangen door een 3d tv van panasonic.
Samsung 5.1 HT-THQ22 surround set (einde latijn)
Dvico tvix 6500m mediaspeler waar dan een 2TB disk in zit.

Ik ben er al uit wat ik wil halen qua mediaspeler en qua nas.. dat word:

Boxee box + Qnap TS-212 (2x3TB)

Aangezien ik toch weer iets wil kopen waar ik meerdere jaren gebruik van wil maken heb ik besloten een versterker met losse speakerset te gaan kopen.

Kwalitatief stukken beter dan een standaard setje van samsung en de uitbreidingsmogelijkheden zijn uitmuntend.

Ik ben er alleen nog niet uit wat ik precies wil halen.. Ik zat te denken aan:

Versterker: Denon AVR1312 (200euro)
Speakerset: 2e hands via MP

Budget: zo laag mogelijk, maar toch goede kwaliteit.

Kleur moet zwart zijn aangezien wij alles in het zwart hebben verwerkt

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 09:36
mooi....wat is de vraag? of is t gewoon een aankondiging?:)

en misschien ook wel boeiend:

Wat moet ik kopen topics
Tja, in dit forum zitten natuurlijk de audio cracks met een bovengemiddelde kennis van audio en hifi. Daar kan je dus wel even aan vragen wat nou een beetje goed spul is. Maar dagelijks vragen voorbij zien komen als "ik heb 500 euro en ik wil een 5.1 set" of "wat is een beetje een goede stereo versterker" is ronduit saai. Dit soort vragen gaan dan ook (bijna) altijd op slot. Een stap die vooral tweakers vergeten is dat je ook in real life naar een winkel toe kan gaan. Luisteren naar speakers, kijken naar apparatuur, vragen aan de verkoper. GoT kan en wil geen startpunt zijn van dit soort vragen. Aan het eind kunnen we hier wellicht wel wat betekenen.

"Wat moet ik kopen topics" krijgen meer overlevingskans door de volgende stappen: Aangeven wat je te besteden hebt, wat je zoekt, wat je voorkeuren zijn, wat je zelf al ondernomen hebt, welke types je al gevonden hebt (shortlist, plaatjes, links naar fabrikant/review sites, prijzen), wat de sterke en zwakke punten zijn van de bepaalde types zijn en waarom je nog twijfelt.

Ook is er sinds kort het "aankoopadviesforum": Aankoopadviesforum (bèta) waar je met je aankoopvragen naar toe kan. Wil je snel en goed antwoord, zorg dan voor een goede vraag.

[ Voor 91% gewijzigd door boomr op 19-07-2012 11:08 ]

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Aapje!
Heb advies nodig bij het samenstellen van een goede versterker + speakerset..

Die qua bang je buck toch waard is, en betaalbaar blijft.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:02

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ok, maar wat is nu je vraag? ;)

Aud > cea

Wise enough to play the fool

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 09:36
teacher schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:11:
Ok, maar wat is nu je vraag? ;)

Aud > cea
wat hij moet kopen natuurlijk:)

Ik zeg dit: http://www.vergelijk.nl/home_cinema_set/akai/ahc_1400/
Akai staat erom bekend geweldige speakers te maken. voor 88 euro klaar! Kraakhelder, knoerhard en paupergeyl geluidje waar elke man gelukkig van wordt

:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• DemptD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 09:55
Lol

• Aapje!
Sarcasme straalt er vanaf...=D

Inderdaad heb advies van de kenners hier nodig m.b.t. aanschaf van een leuke speakerset en losse versterker. 88euro.. daar word alleen vrouwlief gelukkig van.. mijn bose oordopjes zullen nog wel beter geluid geven.. =)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kun je je budget iets beter specificeren? Dus bedrag X voor speakers, receiver en BR/DVD speler? Of alleen bedrag X voor receiver / speakers?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 19:02
The Eagle schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:32:
Kun je je budget iets beter specificeren? Dus bedrag X voor speakers, receiver en BR/DVD speler? Of alleen bedrag X voor receiver / speakers?
Volgens mij alleen speakers.

Of het dan 5.1 of 2.1 of 2.0 of .... moet worden is wel nog een vraagteken?

Wat is er mis met de Samsung set dat hij vervangen moet worden?

Zuilen/boekenplankspeakers of 5.1 set met melkpakjes?

Doel: Muziek / actie films / drama series?

En wat is in jou ogen(oren) goede kwaliteit? Er zijn zat mensen die heel tevreden zijn met Akai setjes..

Zonder specifieke informatie kun je moeilijk een advies geven.

[ Voor 7% gewijzigd door Littleburst op 19-07-2012 20:28 ]

Pagina: 1