Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deaduser5
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-04 10:27
Hallo,
Ten eerste weet ik niet of dit het goed subforum is voor mijn vraag, anders zou ik graag hebben dat mijn topic wordt verplaatst.

Vanochtend heb ik mijn telefoon, de HTC one S opnieuw opgestart nadat hij leeg was, en het viel me op dat mijn provider ineens is veranderd naar AT&T, terwijl ik een abonnement heb van Vodafone, na verscheidene keren opnieuw opstarten blijft er nog steeds AT&T staan, mij lijkt dat ik hierdoor op hogere kosten kom omdat ik niet het vodafone netwerk gebruik.

Dus, heeft iemand hier ervaring mee, of een idee hoe ik het kan oplossen. Opnieuw opstarten werkt niet, vliegtuigmodus switch ook niet, en een hard reset (batterij eruit) is niet mogelijk. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-06 11:26

scorpie

Supra Addict

Kun je niet handmatig een provider kiezen? Ik kan met mijn iPhone bijvoorbeeld kiezen voor automatische providerkeuze, maar ik kan ook scannen op providers en er daar eentje uit kiezen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deaduser5
jawel, maar daar staan alleen AT&T, KPN en T-Mobile bij :S, Vodafone is niet te bekennen, terwijl ik toch echt in nederland ong 20km onder nijmegen zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:51

mrsar

waar een sar is,is een wodka

staat er ook een "roaming" teken in je scherm? ik gok van niet en lijkt het erop dat er gewoon de verkeerde naam is gegeven in de rom (US rom ipv NL) of iets in die trant

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deaduser5
Hij roamt wel gewoon inderdaad, ik krijg geen melding dat ik in het buitenland zit + het toegangspunt is gewoon live.vodafone.nl
Het gekke is wel, dat er eerst wel gewoon Vodafone stond.
Zou het misschien kunnen zijn gekomen doordat de batterij helemaal leeg is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:51

mrsar

waar een sar is,is een wodka

met "roaming" bedoel ik het teken dat aangeeft dat je in het buitenland zit/op een ander netwerk zit.

kan dat de tel een vage interne reset heeft gedaan,vol laten laden en nog eens uit/aan kijken wat ie dan doet

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deaduser5
ah zo, ja volgens de Tel zit ik niet het buitenland, dus ik zal hem eens helemaal vol laden en resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:48
Je hebt trouwens, bij je indicator hoe sterk het bereik is (de vier of vijf streepjes), een letter. Die geeft aan met welke snelheid hij is verbonden: 3G voor UMTS, H voor HSDPA, G voor GPRS, enz.

Daar staat een R wanneer hij aan het roamen is. Als daar geen R staat, is er in principe helemaal niets aan de hand, en geeft hij enkel een verkeerde naam aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-02-2013
Daarnaast is het technisch onmogelijk om in NL op het AT&T netwerk te zitten. Door een bug zal vodafone veranderd zijn in AT&T (qua naam dan)
Pagina: 1