Toon posts:

PCI-e 6 pins kabels (male to male)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn huidige voeding zijn de PCI-e 6 pins kabels weg (afneembaar van de voeding). Weet iemand waar ik deze zou kunnen kopen?

Voeding: Recom RC-PROE-M850

Edit: Gevonden/opgelost

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 22:57 ]

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-02 10:22

Swordlord

Act first, think never

Een vriendelijk mailtje of telefoontje richting Recom zou ook al eens kunnen helpen.
Vaak doen fabrikanten niet al te moeilijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Swordlord op 18-07-2012 22:34 ]

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:20
Hoe lang moet ie zijn?
Ik zie er bv wel een heleboel van NZXT en bitfenix, en een kabel is een kabel...

In de pricewatch staan ze vaak niet in een rubriek dus zijn ze wat lastiger te vinden.
Kijk hier bv eens rond: http://www.freezinghardware.eu/cat/66/Stroom.html

[ Voor 46% gewijzigd door mitsumark op 18-07-2012 22:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels een advertentie van Syntags op tweakers gekrijgen van iemand op een andere forum. Hier kan ik de kabels kopen in de maat die ik nodig heb. Bedankt voor de reacties.
Swordlord schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:34:
Een vriendelijk mailtje of telefoontje richting Recom zou ook al eens kunnen helpen.
Vaak doen fabrikanten niet al te moeilijk.
Bedankt voor de tip. Zal het problemen als ik het nog nodig zal hebben.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 22:58 ]

Verwijderd

mitsumark schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:51:
Hoe lang moet ie zijn?
Ik zie er bv wel een heleboel van NZXT en bitfenix, en een kabel is een kabel...
Ja als je onderdelen stuk wil hebben dan gaat dat met willekeurige kabels heel goed. De kans op een andere pinout is namelijk vrij groot en dan ben je er ook vrij zeker van dat je een videokaart of bijv. HD prima stuk krijgt.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:20
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:53:
[...]

Ja als je onderdelen stuk wil hebben dan gaat dat met willekeurige kabels heel goed. De kans op een andere pinout is namelijk vrij groot en dan ben je er ook vrij zeker van dat je een videokaart of bijv. HD prima stuk krijgt.
Dus elke fabrikant mag de (modulaire) layout zo maken als ze zelf willen zolang het uiteindelijke stekkertje maar de juiste layout heeft?
http://cdn.overclock.net/f/f5/f50579f8_pci-echart.png
Is er geen standaard behalve voor wat er uiteindelijk op de stekker zit? Dat is wel HEEL erg slecht...
Mijn excuses in dat geval.

Verwijderd

Ja en dat doen ze ook. Bijna alle fabrikanten hebben andere stekkers, zelf verschillende series zijn vaak niet uitwisselbaar.
Pagina: 1