Toon posts:

Artic Silver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe cooler (Super Orb).
Om die te bevestigen heb ik koelpasta nodig.
Artic Silver kost bij OC-Shop 26 gulden ex verzenden. Dat lijkt me een beetje duur.
Heeft iemand misschien nog 't een of 't ander liggen wat ik zou kunnen gebruiken/overnemen?

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:40

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Bij ned-cool kan je een potje bestellen van een tientje. Zit niet super veel in maar wel genoeg om een paar keer je processor mee onder te smeren.

Greetz
Stalker

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
/zeurmode
HET IS ARCTIC SILVER , dus met een C

heb ook 2 potjes van een 10je, genoeg om per potje er 5 te doen

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

dan koop je toch gewone koelpasta.. 5 gram voor 3,95 bij iedere electroboer. Het hoeft niet persee arctic silver te zijn.
het scheelt (idle - stressed) 1-4 graden dus.. ik heb een spuit liggen hier (half leeg inmiddels) maar ik denk niet dat ik het nog eens zou kopen.. ik heb nooit echt verschil gemerkt met mijn oude koelpasta....

Geen inspiratie

Verwijderd

allejesus hoeveel smeren jullie wel niet op die processor 5 x!!??!!?

ik doe met dat potje van 1 gram al 10 x en hij is nog maar half leeg, smeren jullie de hele proc onder ofzo.

Hoe minder hoe beter hoor!!!!!!!!!

Verwijderd

Arctic Silver scheelt alleen echt veel bij mensen die niet goed weten hoe koelpasta gebruikt moet worden, namelijk zo zuinig mogelijk.

Ik heb 't ook, die arctic. Destijds 1/8 milliliter afgetapt van een collega. Daarmee heb ik al tig keer m'n proc erop en eraf gedaan, 3 peltiers behandeld, andere procs gemonteerd, en ik heb nog niet de helft gebruikt.

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 15:09 schreef WoUtoMatiC het volgende:
Ik heb een nieuwe cooler (Super Orb).
Om die te bevestigen heb ik koelpasta nodig.
Arctic Silver kost bij OC-Shop 26 gulden ex verzenden. Dat lijkt me een beetje duur.
Heeft iemand misschien nog 't een of 't ander liggen wat ik zou kunnen gebruiken/overnemen?
Ik kreeg koelprut bij m'n SuperOrb :P.

Dat Arctic Silver scheelt toch maar procentjes
Pagina: 1