Een duidelijke titel, waarin je het soort systeem aangeeft
Antwoord in je openingspost op de volgende vragen:
Antwoord in je openingspost op de volgende vragen:
- Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
- Wat mag je laptop gaan kosten?
- Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- Ik heb een laptop nodig voor mijn studie: Media, Informatie, Communicatie. Zoals een Tweaker betaamt wil ik niet zomaar een laptop kopen die aan de eisen voldoet, maar ook eentje waar een goede GPU in zit maar ook nog een beetje licht is. Qua programma's doe ik aan videobewerking, fotobewerking en gaming(Diablo III, SWTOR, DayZ, Shogun 2, etc.). Het liefst speel ik op een zo hoog mogelijke resolutie met zo hoog mogelijke settings.
"In het praktijkonderwijs worden applicaties gebruikt (zoals Adobe Photoshop, Adobe
Indesign, Adobe Premiere Pro, Audacity etc.) waarvoor een krachtige laptop is
vereist."
- De kosten mogen excl. btw maximaal 2000 euro bevatten.
- Omdat het voor mijn studie is ben ik van plan(zo goed als verbonden aan) de laptop iedere dag mee te nemen. Ik stel het dan ook wel op prijs als de laptop niet al te zwaar is. Accuduur maakt me niet gigantisch veel uit, stopcontacten genoeg.. Qua grootte wil ik graag niet groter dan 15,6".
- Het merk maakt me niet zoveel uit maar ik wil wel dat de bouwkwaliteit en het design erg goed zijn. Daarom ben ik ook wel redelijk gecharmeerd van Apple