Toon posts:

Past een Touch Screen Digitizer voor de 4 ook op een 4S

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb gisteren op een niet nader te noemen buitenlandse site, een "Replacement Touch Screen Digitizer LCD + Back Cover Module w/ Tools Kit for iPhone 4 - White" besteld. Omdat ik wou kijken of ik dit toevallig zelf kon fixen en omdat ik graag een andere kleurtje wou :+ .

Nu heb ik in alle haast geen S achter de 4 zien staan. Ik heb dus een 4s en een display voor de 4 besteld.

Nou luidt mijn vraag: Kan ik deze er als nog op zetten? Zonder eventuele nare consequenties graag :P
Heb google al af gezocht maar niets kunnen vinden helaas.

Groeten, Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
jap, da's precies dezelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 22:54
Is idd hetzelfde op 2 puntjes na:
- Zit een extra venster voor de SIRI sensor. Geen probleem hier heb je verder geen last van.
- Frame past niet op de 4 (schroefgaatjes zitten op andere plek). Je kunt echter gewoon het frame van je oude scherm overzetten.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
DustMan4u schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:35:
Is idd hetzelfde op 2 puntjes na:
- Zit een extra venster voor de SIRI sensor. Geen probleem hier heb je verder geen last van.
- Frame past niet op de 4 (schroefgaatjes zitten op andere plek). Je kunt echter gewoon het frame van je oude scherm overzetten.
De backcover past ook niet één op één. Zijn kleurwijziging gaat er daardoor heel vreemd uitzien denk ik ;)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 22:54
BillSpaarbank schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 08:44:
[...]

De backcover past ook niet één op één. Zijn kleurwijziging gaat er daardoor heel vreemd uitzien denk ik ;)
Achja ook frame overzetten en je hebt de meest unieke iPhone: een Witte met Zwarte randjes :D

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
DustMan4u schreef op zondag 22 juli 2012 @ 18:03:
[...]

Achja ook frame overzetten en je hebt de meest unieke iPhone: een Witte met Zwarte randjes :D
Jammer dat de cameralens ook te klein is ;)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Pagina: 1