Verlengkabel opladen iPad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:25
Zoals jullie al weten is het kabeltje van nog geen 1 meter dat er standaard bij zit te kort om er nog mee te kunnen werken tijdens het opladen.
Ik heb her en der al wat gezocht maar kom nergens een eenduidig antwoord tegen.

Opties:
- pricewatch: ICIDU USB 2.0 Verleng Kabel, 1,8m
Een (noname) usb verleng kabeltje, echter laad hij dan nog wel (snel genoeg) op? Ik hoor hier verschillende dingen over... Tot welke lengte kun je gaan?
- http://store.apple.com/nl...co=MTc5OTU4MTA#tech-specs
Maar daar staat geen lengte bij 8)7
- http://store.apple.com/nl...707ZM/B?fnode=48#overview
Zelfde lengte kabel, of langer?
- http://store.apple.com/nl...rge-usb-cable-3m?fnode=45
Geen apple, redelijk prijzig voor een kabeltje?
- http://store.apple.com/nl/product/H1826ZM/A?fnode=45
Zie hierboven maar dan beter, hierbij staat ook dat je je ipad ermee kan opladen.

Dus in het kort, weet iemand hoe ik mn ipad (1) op minimaal 2 meter van het stopcontact kan opladen?
Bij voorkeur onder de 20 euro, maar als dat niet lukt leg ik me er maar bij neer.

Eventueel kijk ik ook naar setjes waar ook een autolader bij zit, maar ook hier staat nooit/zelden de lengte van de kabel bij...
http://store.apple.com/nl/product/H0953ZM/A?fnode=3c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De iPad kan nog wel eens moeilijk doen bij opladen met een usb verlengkabel. Ik gebruik zelf een smalle 220v verlengkabel, met daarop de adapter + usb kabel. Werkt altijd goed :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
Dat ik er zelf niet op kwam 8)7
http://www.allekabels.nl/...04/EURO-VERLENGKABEL.html
Klaar voor 3 euro :9

Heb je eventueel nog dunnere/lichtere?
(speakerdraad met 2 losse stekkers? 0.4mm^2 kan die 2A ook nog wel doorheen zonder heet te worden denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:27
met een usb verlengkabel moet je wel een usb3.0 nemen en niet een usb2.0.
Ik gebruik zelf ook een usb verlengkabel bij het opladen. Werkt perfect, mits je een usb 3.0 kabel neemt.

Diezelfde usb verlengkabel gebruik ik dan meteen ook voor de phone en andere tablets.

[ Voor 19% gewijzigd door Poops_McGhee op 19-07-2012 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:44
Ik heb een kabel van gecko.

Is 3meter oid en werkt perfect voor de iPad. Heeft ook niet zo'n vervelend knopje aan de zijkant bij de usb aansluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik heb zelf eentje van 3 meter, met adapter voor stopcontact laatst gekocht voor 2 euro, met helaas 5 euro verzendkosten bij superdagdeal. Deze webshop is niet aan te raden, erg raar bestelproces en het heeft 3 weken geduurd voordat ik hem binnen had..

Hij sluit niet perfect aan maar zit wel goed vast. Volgens mij hebben ze bij dealextreme.com ook veel goedkope kabels voor de ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:44
ReFresh F5 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:20:
Ik heb zelf eentje van 3 meter, met adapter voor stopcontact laatst gekocht voor 2 euro, met helaas 5 euro verzendkosten bij superdagdeal. Deze webshop is niet aan te raden, erg raar bestelproces en het heeft 3 weken geduurd voordat ik hem binnen had..

Hij sluit niet perfect aan maar zit wel goed vast. Volgens mij hebben ze bij dealextreme.com ook veel goedkope kabels voor de ipad.
Dat is niet aan te raden, tenzij je een hoop reviews vindt die goedkeuren dat het met de iPad werkt.

Ik heb een kennis in de familie die (ik weet niet waar, maar gok dealextreme) een aantal keer bij verschillende winkels een 3m lange kabel had gekocht voor de iPad.

Alle keren bleek de kabel slechts te werken voor de iPhone en geen iPad.
Let daar dus goed op, dat je kabel óók voor de iPad werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 21:44
Het beste en waarschijnlijk het goedkoopste is om gewoon een simpele stroom verleng kabel te kopen/maken. Kun je m ook nog eens precies op maat maken!

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 07:38
Heb een USB verlengkabel van Belkin van 3M, werkt al jaren super met m'n iPhone, iPod en iPad.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 18:16
Ik geloof weinig van die verhalen dat het erg belangrijk is wat voor kabel je gebruikt, ik heb een iPad 2 en heb 3 afthanse USB 2.0 verleng kabeltjes merk onbekend en alle 3 zo'n 5 tot 10 jaar oud.

Deze heb ik allemaal aan elkaar gekoppeld en laad hier altijd m'n iPad mee op. Merk niks van een langere laadtijd o.i.d.

Ik zou zeggen koop het eerste beste verlengkabeltje dat je kan vinden voor een paar euro en gagarandeerd dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
Ik heb zelf usb kabeltjes van 1, 2 en 5 meter. Mn wifi adapter werkt wel op die van 1 meter, maar niet op die van 2 en 5, ondanks dat deze van betere kwaliteit zijn. Ik ben er dus wat sceptisch in dat een goedkoop 3 meter kabeltje gaat werken... ik kan ze niet even proberen want het is een kadootje.
Ik denk toch dat ik gewoon voor de 220v verlenging ga, ook al is het wat minder elegant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
pas op! ik had er een van 2 meter, en de aansluiting gaat er echt veel en veel te strak in, waardoor ik hem niet durf te gebruiken. Dit komt vaker voor met die B merk kabels.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

KroeT

[...]

Ik gewoon een oude USB 2.0 kabel uit een la gesleurd. Deze heb ik drie keer tegen de muur geslagen en een keer door de kamer geworpen om hem duidelijk te maken dat het me menens is. Vervolgens heb ik hem vastgebonden aan een stoel en heb ik drie andere kabels uit dezelfde la verschroeid met een aansteker, in stukken geknipt en aan de kat gevoerd.

Sindsdien geen klachten.

O ja, dit is allemaal waar en draagt derhalve bij aan het beantwoorden van de vraag van de TS: voor mij werkt een willekeurige USB 2.0 verlengkabel van anderhalve meter.

[ Voor 18% gewijzigd door KroeT op 23-07-2012 14:23 ]

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mijn "gewone" USB 2.0 verlengkabel werd bij de connectors toch behoorlijk warm. Voor mij een reden om toch maar de 230V kant te verlengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 13:44
Ik gebruik al een aantal maanden de onderstaande kabels van 3 en 5 meter. Bevallen goed...

http://www.dealextreme.co...00cm-length-82545?item=14
http://www.dealextreme.co...ad-white-5m-135499?item=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Gebruik een onbekend verlengkabeltje wat ik nog in mijn oude kabelrommel vond van 10 jaar oud. Maakt echt geen drol uit welke zolang ie nog binnen de USB specs valt en ik neem aan dat ze dat best vaak doen. En tja, natuurlijk geen 50 meter kabel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:15

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb dezelfde kabels (maar dan in 2mtr)...werkt inderdaad super, al heb ik na verloop van tijd wel wat issues met de connectoren (kabels zitten niet helemaal meer lekker in de connector)...maar ja..voor een kabel van $3,- hoor je mij niet klagen ;) dan bestel ik gewoon een paar nieuwe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:11
Mijn ipad komt eigenlijk niet van de bank af en gebruik ook gewoon een usb (2) verlengkabel van 3 m.

Nog geen problemen gehad!
Pagina: 1