© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
[ Voor 50% gewijzigd door ocf81 op 18-07-2012 21:34 ]
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Ben zelf nog tevreden met de active. Heb een houder op mijn racefiets gemonteerd en luister muziek met een Jabra sport headset. De active draait inmiddels op ICS en als je snel bent kan je voor zo'n €170,-- nog een splinternieuwe aanschaffen.
De genoemde Motorola Razr Maxx is natuurlijk fantastisch als het om batterijcapaciteit gaat. Ik heb echter wel gelezen dat dit geen sterk toestel is, met name het glas is kwetsbaar. Een goede stevige (en waterdichte) case moet je dan zeker aanschaffen!
Verwijderd
De XiaoMi M2:
4.3" 720p! IPS scherm
Snapdragon S4 Pro Quad Core
2GB Ram
16gb geheugen
8mp cam
MIUI Rom met Jelly Bean
Prijs 250eu (excl importkosten)
Veegt zo de vloer aan met de S3. Maar persoonlijk vind ik em niet moeders mooiste.
En in jou geval zou ik specifiek naar deze grafiek kijken: http://tweakers.net/benchdb/test/1022
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia