Ik heb zaterdag met deze zogenaamde ''I. M.'' een deal afgesloten over de koop van een sapphire 7850 oc voor 150. Ik had het geld dus meteen overgemaakt en hij zij dat het nu dus ''mijn kaart'' is. Nu heb ik elke dag daarna nog geprobeerd contact met hem te krijgen, maar hij reageert maar gewoon niet. De kans is heel groot dat ik ben opgelicht want deze man heet volgens ING geen I. M., maar ene B Ö..
Ik heb hem gisteren 's ochtends dus gemaild dat ik denk dat ik door hem opgelicht ben enz, en weer geen reactie, in totaal heb ik 9 mailtjes vertuurd. 150 lijkt misschien niet zo veel, maar voor een 18 jarige (net 3 dagen) die alles zelf moet betalen waaronder rijbewijs, auto, verzekeringen en studie is dit echt enorm veel voor mij. Als ik zijn naam google krijg ik adresgegevens, wel 2 verschillende, maar wel zelfde naam, en allebei in Gelderland. Wat moet ik nu doen?
Graag jullie hulp!
Ik heb hem gisteren 's ochtends dus gemaild dat ik denk dat ik door hem opgelicht ben enz, en weer geen reactie, in totaal heb ik 9 mailtjes vertuurd. 150 lijkt misschien niet zo veel, maar voor een 18 jarige (net 3 dagen) die alles zelf moet betalen waaronder rijbewijs, auto, verzekeringen en studie is dit echt enorm veel voor mij. Als ik zijn naam google krijg ik adresgegevens, wel 2 verschillende, maar wel zelfde naam, en allebei in Gelderland. Wat moet ik nu doen?
Graag jullie hulp!
[ Voor 1% gewijzigd door Orion84 op 18-07-2012 21:57 . Reden: Namen weggehaald ]