Nieuwe Mobo, Videokaart, Geheugen nodig....

Pagina: 1
Acties:

• DrUIL00R
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-03-2025
Hey beste allen,

Ik ben in het bezit van het brakste systeem ever...
die sinds kort alleen een nieuwe geluidskaart heeft gekregen op pci-e.... en het leuke is... mn moederbord heeft maar 1 pci-e

Ik ben opzoek naar een mobo die genoeg pci-e heeft voor videokaart en geluidskaart...
daarbij moeten waarschijnlijk ook nieuwe geheugen en processor... :)

wat ik wil doen met de pc.

Muziek luisteren (woohoo niet boeiend)
DJ programma's op draaien en met draaitafel kunnen mixen.
Games spelen bijv Diablo 3 of WoW op hoge instellingen en met addon's
Downloaden
Bluray afspelen
Video en foto's bewerken.

zoals gezegd.. een goede geluidskaart heb ik en daarvoor een extra pci-e slot nodig... derest moet allemaal nieuw....
en ik koop ook een big tower, dus ruimte zat. liefst een videokaart met HDMI.

ik ben niet meer thuis in de computers.. ben er 2 jaar geleden echt mee gestopt en kocht een laptop.... maar ben nu de draad kwijt met wat er nu weer beschikbaar is en beter is...

Kunnen jullie mij ideeen geven wat te halen, en wat de prijs ervan is.... hoeft niet perse 2012 te zijn.. mag ook ouder als het maar goed genoeg is voor mijn dingen.

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-03 22:39
Wat is je budget? Welke onderdelen zitten er in je huidige PC? Daarvan kun je waarschijnlijk wel wat meenemen, maar als je een nieuwe videokaart koopt is ook je voeding van belang :)

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• DrUIL00R
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-03-2025
ik heb een corsair vx450w voeding....
hd hoeven niet nieuw die werken nog top... :)

budget zo laag mogelijk.. maar ik wil wel alles kunnen doen.... zoals ik al zeg hoef niet overdreven goede videokaart... zolang ie maar goed draait... :) processortje vind ik iets belangrijker :)

ik zat te lezen waars is 1155 intel een standaard nu?

ik heb altijd 939 en am2 gehad.

verder geen onderdelen in mn pctje... simpele ddr2 geheugen van kingston... thats it :)