Hey beste allen,
Ik ben in het bezit van het brakste systeem ever...
die sinds kort alleen een nieuwe geluidskaart heeft gekregen op pci-e.... en het leuke is... mn moederbord heeft maar 1 pci-e
Ik ben opzoek naar een mobo die genoeg pci-e heeft voor videokaart en geluidskaart...
daarbij moeten waarschijnlijk ook nieuwe geheugen en processor...
wat ik wil doen met de pc.
Muziek luisteren (woohoo niet boeiend)
DJ programma's op draaien en met draaitafel kunnen mixen.
Games spelen bijv Diablo 3 of WoW op hoge instellingen en met addon's
Downloaden
Bluray afspelen
Video en foto's bewerken.
zoals gezegd.. een goede geluidskaart heb ik en daarvoor een extra pci-e slot nodig... derest moet allemaal nieuw....
en ik koop ook een big tower, dus ruimte zat. liefst een videokaart met HDMI.
ik ben niet meer thuis in de computers.. ben er 2 jaar geleden echt mee gestopt en kocht een laptop.... maar ben nu de draad kwijt met wat er nu weer beschikbaar is en beter is...
Kunnen jullie mij ideeen geven wat te halen, en wat de prijs ervan is.... hoeft niet perse 2012 te zijn.. mag ook ouder als het maar goed genoeg is voor mijn dingen.
Ik ben in het bezit van het brakste systeem ever...
die sinds kort alleen een nieuwe geluidskaart heeft gekregen op pci-e.... en het leuke is... mn moederbord heeft maar 1 pci-e
Ik ben opzoek naar een mobo die genoeg pci-e heeft voor videokaart en geluidskaart...
daarbij moeten waarschijnlijk ook nieuwe geheugen en processor...
wat ik wil doen met de pc.
Muziek luisteren (woohoo niet boeiend)
DJ programma's op draaien en met draaitafel kunnen mixen.
Games spelen bijv Diablo 3 of WoW op hoge instellingen en met addon's
Downloaden
Bluray afspelen
Video en foto's bewerken.
zoals gezegd.. een goede geluidskaart heb ik en daarvoor een extra pci-e slot nodig... derest moet allemaal nieuw....
en ik koop ook een big tower, dus ruimte zat. liefst een videokaart met HDMI.
ik ben niet meer thuis in de computers.. ben er 2 jaar geleden echt mee gestopt en kocht een laptop.... maar ben nu de draad kwijt met wat er nu weer beschikbaar is en beter is...
Kunnen jullie mij ideeen geven wat te halen, en wat de prijs ervan is.... hoeft niet perse 2012 te zijn.. mag ook ouder als het maar goed genoeg is voor mijn dingen.