Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:00
Ik heb zelf niet zoveel verstand van verschillende computer onderdelen. Omdat ik een behoorlijke computer wou aanschaffen heb ik alle onderdelen aangeschaft uit de BBG van July.

Alleen mijn videokaart van Playmasters.co bleef maar op zich wachten en die bestelling heb ik vandaag gecancelled.

Ik wou origineel de Sapphire HD 7850 2GB GDDR5 kopen maar als ik de onbetrouwbare winkels met de 3 goedkoopste prijzen weglaat dan kom ik uit op 232 euro. Als ik dan bij de Sapphire HD 7850 OC 2GB GDDR5 kijk dan kan ik die voor 227 euro krijgen dat is dan 5 euro goedkoper voor een video kaart waarvan ik verwacht dat hij beter is dan de normale versie.

Maar na verder te kijken zag ik nog veel meer modellen van dezelfde videokaart en nu wil ik graag weten welke versie van deze videokaart ik het beste kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
puur eigen voorkeur. verschil zit 'm meestal in de snelheden, geheugen of gebruikte koeler.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verstand van computeronderdelen hoef je niet te hebben, wel vragen we dat je even kijkt naar de subfora voordat je een vraag stelt. Jij wilt advies over een aankoop. Daarvoor hebben we: Componenten Aankoopadvies

Move VB -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
pricewatch: MSI R7850 Twin Frozr 2GD5/OC is een optie als je van stilte houdt.