Toon posts:

[iPad] Is er een goede Swype app?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn Samsung Galaxy S werk ik met Swype om mijn woorden in te voeren en dat werkt supersnel.
Nu zoek ik voor de iPad ook een Swype app, maar als ik zo in de app store rondzoek kom ik nou niet iets tegen met goede recensies. Hebben jullie tips voor een goede iPad Swype app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je kunt het (software) toetsenbord niet vervangen op iPad (of een iPhone, of een iPod touch), dus je zult er ook geen apps voor vinden in de App Store. De enige manier om een alternatief toetsenbord te installeren is door je iPad te jailbreaken.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:28
Er zijn wel apps voor.
Alleen integreren deze niet met het toetsenbord.
Maar je kan op die manier wel een stuk typen en dan kopiëren naar een bestemming.

Begint zich af te vragen hoe emoji werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:04
Emoji is gewoon een 'japans' toetsenbord welke in iOS aanwezig zit. Al die applicaties die geld voor emoji vragen zijn oplichters want je kan het gewoon in de instellingen aanzetten.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:28
Zo simpel :) gelukkig zijn de meeste apps daarvoor gewoon gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn iPad al gejailbreaked dus dan moet het toch lukken ? Maar welke app dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Als je de reviews even leest dan klaagt iedereen over hoe slecht die app werkt, ben bang dat het geen aanrader zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was de enige die ik meteen vond hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristandb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-09 16:19
Heb iSwipe zelf getest, niet echt tevreden over omdat deze alleen in het Engels werkte en dit de snelheid van mijn iPod niet ten goede kwam. Werkt niet zoals je dat bij de oficiele Swype gewend bent.
Pagina: 1