Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Ik heb ook een soortgelijke setup.
Zie mijn Inventaris: klik
Ik heb er Hyper-V server op gezet en alles is dus virtueel.
Toendertijd was MSI het bordje dat het meeste waar voor je geld gaf.
Maar met deze specs moet je dit makkelijk aan kunnen.
Mijn Virtuele media server kan met gemak HD content streamen.
Zie mijn Inventaris: klik
Ik heb er Hyper-V server op gezet en alles is dus virtueel.
Toendertijd was MSI het bordje dat het meeste waar voor je geld gaf.
Maar met deze specs moet je dit makkelijk aan kunnen.
Mijn Virtuele media server kan met gemak HD content streamen.
Computer says no
sorry dat ik het zeg meekoh maar 1156 socket is al hopeloos verouderd 
@Leo1010 ik zou zelf voor dit moederbord gaan:
pricewatch: Asrock Z77 Pro4-M
het is 5 euro duurder maar het heeft een veel beter chipset.
en als ik jou was had ik gelijk een setje van 16 GB geheugen gekocht
CPU: ik weet niet hoelang je deze server wilt gebruiken voor 50 euro meer heb je namelijk een i5 quadcore:
pricewatch: Intel Core i5 2320 Boxed
succes ermee!
CPU: ik weet niet hoelang je deze server wilt gebruiken voor 50 euro meer heb je namelijk een i5 quadcore:
succes ermee!
Eens kijken morgen hoe de prijs uitkomt. Op het mobo & psu na kan ik alles voor kostprijs kopen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2320 Boxed | € 157,95 | € 157,95 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 98,76 | € 98,76 |
| 1 | Codegen 4U-500 | € 63,70 | € 63,70 |
| 1 | be quiet! Pure Power L7 300W | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 430W | € 64,20 | € 64,20 |
| 1 | Transcend 8GB DDR3 Dual/Triple Channel Kit | € 36,45 | € 36,45 |
| 1 | Asrock Z77 Pro4-M | € 83,79 | € 83,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 538,80 | |
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Het moederbord kan imo nog veel goedkoper, bv: pricewatch: Asrock B75 Pro3-M
(maar er zijn tal van andere mogelijkheden, zeker als je bij een sandy bridge cpu blijft).
Er zijn er ook die zuiniger zijn, daar scoort asrock doorgaans net wat minder dan andere A-merken.
Kwa voeding kun je misschien een gold exemplaar overwegen, die kosten 50-70 euro, maar het prijsverschil maak je wel weer goed aangezien de server 24/7 aanstaat (1W verschil = 2 euro per jaar) : http://tweakers.net/price...GrJJJgoVZZWHqfp5SuDuhSSh8
Wat de processor betreft weet ik niet wat je nodig hebt, maar als je de i5 2320 overweegt zou ik eerder naar de i5 3450 kijken. Die is iets sneller (3-5%) en als het goed is iets zuiniger.
(maar er zijn tal van andere mogelijkheden, zeker als je bij een sandy bridge cpu blijft).
Er zijn er ook die zuiniger zijn, daar scoort asrock doorgaans net wat minder dan andere A-merken.
Kwa voeding kun je misschien een gold exemplaar overwegen, die kosten 50-70 euro, maar het prijsverschil maak je wel weer goed aangezien de server 24/7 aanstaat (1W verschil = 2 euro per jaar) : http://tweakers.net/price...GrJJJgoVZZWHqfp5SuDuhSSh8
Wat de processor betreft weet ik niet wat je nodig hebt, maar als je de i5 2320 overweegt zou ik eerder naar de i5 3450 kijken. Die is iets sneller (3-5%) en als het goed is iets zuiniger.
[ Voor 5% gewijzigd door mitsumark op 19-07-2012 00:32 ]
Het gaat ook meer om de statement dat zelfs mijn setup van toen dit al kon en nog steeds met gemak trekt.Getto schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:01:
sorry dat ik het zeg meekoh maar 1156 socket is al hopeloos verouderd
succes ermee!
Dus de i3 die hij heeft uitgezocht kan het ook makkelijk.
Maargoed ik heb mijn setup vooral opgezet rondom stroomverbruik en toch nog goede prestaties.
Computer says no
Pagina: 1