Ha tweaker2010 en roboreaper,
Jullie refereren beide aan wat keuzes die we als redactie gemaakt hebben. Wat de opsomming betreft die roboreaper voorstelt, dat zou uiteraard kunnen, maar we plaatsen juist expres geen opsomming. Die opsomming is altijd in de link naar de bron van het bericht wel te vinden. Dus als je dat prettig vindt, kun je daar terecht. Maar in onze berichten hanteren we altijd lopende zinnen. Nogmaals, dat is een keuze, maar wel één waar de hele redactie voor gekozen heeft. Het is ook het verschil tussen jet nieuws en de meuktracker. Dat zijn een ander soort berichten, met een ander soort teksten en daar plaatsen we wel opsommingen.
Wat de punten van tweaker2010 betreft, ik herhaal het woord minimaal expres omdat in het verleden vaker kritiek gekomen is dat niet duidelijk genoeg was dat het de minimale eisen betrof. Dus dan maar wat extra benadrukken. Verder zie ik niet in wat er mis is met ondergrond. Je hebt tenslotte een besturingssysteem nodig om een game te kunnen installeren. Wat mij betreft geldt hetzelfde voor beslag. In beslag nemen kan, ruimte innemen kan en deze formulering kan net zo goed.