Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had aan vraag ik heb net een nieuwe pc aangeschaft met een 680 GTX erin van ASUS, nu is deze op het moment nergens op voorraad en ik ben niet echt een geduldig mens.

Mijn vraag is dan ook of ik deze kaart gewoon in SLI kan zetten met bijvoorbeeld de 680 GTX van Gigabyte of geeft dit problemen of prestatie verlies? of is en geen enkel probleem mee?

Ik heb de kaarten waar het om gaat gekoppeld in de post.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 17:23
Bij ComCom is hij wel op voorraad :) Kost hij wel wat meer maar dat lijkt mij voor een ongeduldig mens geen probleem :)

Dus ik ga er hiervan uit dat je nog geen videokaart hebt? ik zou eerst wachten tot je 1 kaart hebt. Dan kijken of de performance goed is en dan eventueel een tweede erbij drukken. Ik weet niet hoe jij in de slappe was zit, maar dat bedrag twee keer uitgeven is toch wel een flinke smak geld. Je kunt natuurlijk ook je asus cancelen en voor de gigabyte gaan.

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het systeem al wel en met mijn nieuwe monitor (Dell U3011) op een resolutie van 2560x1600 red een enkele 680 het niet om op de hoogste settings constant 60 fps te halen daarom wil ik er een tweede kaart bij steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
In principe moet het mogelijk zijn. Echter let goed op de clocksnelheden. De traagste kaart bepaald de max kloksnelheden. Dus als de gigabyte kaart lager geklokt is dan de asus, zal de asus dus ook langzamer gaan lopen.

Is je voeding ook sterk genoeg?

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De gigabyte is sneller als de asus, en ik heb een 1050 Watt van Corsair dus ik denk dat het allemaal voldoende moet wezen om dit te draaien inclusief een OC van de gpu's en cpu (3770k) later wanneer dat eventueel nodig is.

Ik ga er dan vanuit dat het saman werkt en zal dan de kaart maar bestellen :) bedankt voor je reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
yw. Graag zou ik nog wel even een benchmarkje willen zien. Ben wel benieuwd wat deze monsters gecombineerd voor elkaar kunnen krijgen :)

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal waneer de kaart binnen is wel even wat dingen draaien en hier neer posten :)

Ik heb net even snel 3dmark06 gedraaid had een score van 29k

-> http://imageshack.us/f/594/3dmark06oa.jpg/

Ik zal het weekend nog wat andere benchmarks draaien.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 23:28 ]

Pagina: 1