Schermlock knop doet vreemd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 07:14
Ik heb sinds Oktober 2011 een iPhone 4s 16gb zwart bij MediaMarkt gekocht, en sinds een aantal dagen heb ik het vreemde geval dat als ik mijn scherm wil " locken " (met de knop rechtsboven op de iphone) dat deze klikt maar niets doet, en dat ik hem daarna nog even door moet duwen en daarna gaat het scherm wel op zwart. Vaak als ik het scherm wil " locken " klikt de knop 2 keer alvorens zwart te worden.

Nu is dit geen heel groot probleem op het moment want de functie werkt nog gewoon, maar ik zou het zonde vinden als bij een dergelijk duur toestel de problemen groter gaan worden als ik hem dadelijk langer dan 1 jaar heb.
Komt dit verschijnsel iemand beken voor? en kunnen jullie mij aanraden om hiermee terug naar de winkel te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09 13:07
Komt me wel bekend voor. Bij mijn iPhone 4 had ik ongeveer hetzelfde. Op een gegeven moment moest ik de knop ook veel harder doordrukken om het scherm te locken, dit was van het een op het andere moment. En niet lang daarna functioneerde de knop helemaal niet meer.

Als je nog garantie hebt zou ik zeker even terug gaan. Zelf heb ik het opgelost door mijn toestel te jailbreaken en QuickLock te installeren, dat werkt op zich ook prima. Maar ik kan me voorstellen dat je dat natuurlijk niet wilt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Vervelend om te horen dat hij het niet meer deed bij jou!

Het "nare" is is dat de knop het niet altijd slecht doet. ik zie mezelf er alweer staan met een probleem wat op dat moment niet te erkennen is :-\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Het schijnt een best veel voorkomend probleem te zijn : https://discussions.apple.../2713539?start=0&tstart=0

Ik wacht nog een aantal weken tot en of het erger word en ga er dan mee terug, hopelijk is er dan helemaal geen probleem of is het niet erger geworden, of is het zo erg dat ze het probleem meteen kunnen erkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Mijn lock knop is uiteindelijk vast komen te zitten en wordt gerepareerd momenteel.
Telefoon is/was 1 jaar en 4 maanden oud.

Dus als je het probleem ervaart gewoon laten repareren (gratis).

[ Voor 39% gewijzigd door Draakje5 op 20-07-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
mooi om te horen dat het na een jaar nogsteeds wordt geprareerd(ik lees hier steeds meer dat apple na 1 jaar niet veel meer voor je kan betekenen) had je de telefoon via apple zelf of een winkel aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
JimmyJoness schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:38:
mooi om te horen dat het na een jaar nogsteeds wordt geprareerd(ik lees hier steeds meer dat apple na 1 jaar niet veel meer voor je kan betekenen) had je de telefoon via apple zelf of een winkel aangeschaft?
Apple heeft het ook niet gerepareerd, die wilden ook niets doen.

Na veel zeuren heeft de webwinkel waar ik hem had aangeschaft geaccepteerd en opgestuurd voor reparatie.

Gewoon naar het bedrijf gaan waar je 'm hebt aangeschaft en aanspreken op een deugdelijk product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Draakje5 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:52:
[...]

Apple heeft het ook niet gerepareerd, die wilden ook niets doen.

Na veel zeuren heeft de webwinkel waar ik hem had aangeschaft geaccepteerd en opgestuurd voor reparatie.

Gewoon naar het bedrijf gaan waar je 'm hebt aangeschaft en aanspreken op een deugdelijk product.
Gelukkig dat je iphone wel gerepareerd wordt! het is toch een duur toestel.

Mijn iphone heeft vanaf het begin in een case gezeten en is nog puntgaaf, dus daar kunnen ze ook niets over zeggen. Ik denk dat ik woensdag naar Mediamarkt ga, waar ik hem gekocht heb, en als ze dan er niets mee kunnen doen kan ik over een tijd als het probleem wel te erg is geworden zeggen dat ik er al mee ben langsgeweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Zorg dan maar wel dat je een bevestiging hebt dat je langs bent geweest en het defect hebt gemeld. Anders zeggen ze straks dat je te lang hebt gewacht met het melden en ze je geen garantie (hoeven te) geven.
Pagina: 1