Ik heb sinds Oktober 2011 een iPhone 4s 16gb zwart bij MediaMarkt gekocht, en sinds een aantal dagen heb ik het vreemde geval dat als ik mijn scherm wil " locken " (met de knop rechtsboven op de iphone) dat deze klikt maar niets doet, en dat ik hem daarna nog even door moet duwen en daarna gaat het scherm wel op zwart. Vaak als ik het scherm wil " locken " klikt de knop 2 keer alvorens zwart te worden.
Nu is dit geen heel groot probleem op het moment want de functie werkt nog gewoon, maar ik zou het zonde vinden als bij een dergelijk duur toestel de problemen groter gaan worden als ik hem dadelijk langer dan 1 jaar heb.
Komt dit verschijnsel iemand beken voor? en kunnen jullie mij aanraden om hiermee terug naar de winkel te gaan?
Nu is dit geen heel groot probleem op het moment want de functie werkt nog gewoon, maar ik zou het zonde vinden als bij een dergelijk duur toestel de problemen groter gaan worden als ik hem dadelijk langer dan 1 jaar heb.
Komt dit verschijnsel iemand beken voor? en kunnen jullie mij aanraden om hiermee terug naar de winkel te gaan?