Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor normaal gebruik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allen,

Mijn aller beste vriend is bijna jarig en ik wil een laptop voor hem aanschaffen. Bij het aanschaffen van een goede laptop, wil ik ook de aller beste systemen, maar meestal is het zonde geld wat je niet echt nodig hebt. Maar meestal, hoe hoger je in de prijs zit, hoe mooi het ook is kwa design en stevigheid.

Mijn vriend zal het alleen normaal gebruiken (muziek, internet, office en photoshop). Met name photoshop, is het nodig dat een laptop nog een aparte videokaart heeft? 1080p scherm? Is een Sandy Bridge voldoende, of beter een Ivy processor?

Groet.

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Toshiba Satellite L870-132
Acer Aspire V3-571G-53218G75Makk
Asus K55VD-SX019V

Verwijderd

Raad je nu elke keer dezelfde laptop aan zonder beargumentatie? bambinodekat in "Laptop gezocht"?

Over het algemeen voldoet sandy bridge prima. Ivy bridge is niet enorm veel sneller. Maar tegenwoordig zijn alle goede laptops wel te krijgen met ivy. De op dit moment interessante modellen met 1080p scherm:

Inspiron 15R SE
inspiron 17R SE

asus N56
asus N76

De dell's zijn goedkoper met kortingsbonnen. Waarmee je zo'n 20% korting krijgt op de prijs van de dell site. Maar asus levert meer kwaliteit. Bij alle 4 de laptops krijg je een redelijke videokaart. Maar daar heb je alleen bij games wat aan.