Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een dvd rip met ts bestanden en wil er een wmv bestand bijplaatsen :?

Hoe dit te doen, het gaat om een bruiloft dvd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:12
WMV converteren naar TS? Ik snap namelijk niet helemaal wat je wilt doen? Heb je nu TS bestanden of een VIDEO_TS? Anders gewoonweg converteren naar hetzelfde bestandsformeet, samenvoegen in je favoriete videobewerkingsprogramma en dan branden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:43
Je wil dus een dvd branden met daarop die rip en dat wmv bestand. Want nu is niet echt duidelijk wat je wil. Daarnaast heb ik de vraag: wat heb je zelf al uitgedokterd?

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 17:42
TIP: Draai eerst even een kopietje van de DVD voordat je erbij gaat schrijven. Straks gaat er iets mis in je brandproces en ben je de pineut.

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik wil is het volgende:

Ik heb een bruiloft dvd, met daarop video_ts bestanden, deze heb ik geript naar de harddisk. Nu kwam iemand met een extra videobestand, formaat *.wmv. Deze moet dus geconverteerd worden en bij de dvd rip geplaatst worden en dan gebrand worden :)
Ik heb verschillende fora's doorgelopen en verschillende (betaalde) programma's gedownload. Ik zoek daarom graag een gratis oplossing (in de vorm van freeware) voor dit probleem, aangezien ik dit niet vaker ga/wil doen...

Er staat nu een extra kopieetje op de harddisk :)

Wat ik al heb geprobeeerd is: *.wmv naar ts converteren en dan in de dezelfde map geplaatst open met nero en branden, helaas was de video indeling foutief... Waardoor het branden niet doorging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:43
Ik heb het topic even verplaatst naar Workflow, omdat het daar beter past.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 17:42
Importeren in windows movie maker en dan wmv er aan toevoegen? Zou moeten lukken lijkt mij. Movie maker is gratis aanwezig in de windows installaties :)

link

[ Voor 26% gewijzigd door muppet99 op 18-07-2012 17:12 ]

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:12
muppet99 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:12:
Importeren in windows movie maker en dan wmv er aan toevoegen? Zou moeten lukken lijkt mij. Movie maker is gratis aanwezig in de windows installaties :)

link
Dit dus, want je hebt ook nog een verschil tussen TS en Video_TS. Sterker nog dat is gewoon een heel ander formaat.

Je zou het ook nog met 100 andere programma's kunnen doen, betaald en gratis, zolang je maar van beide video's hetzelfde formaat hebt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfos
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Geen idee of het zo makkelijk is allemaal. Heeft de schijf ook een menu? Ik kan me bijna niet voorstellen dat als je een schijf maakt waar je zomaar even een bijzet, dat dat dan allemaal zomaar gevonden wordt door een speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:37

Caveman

whahoehaha

Hmmm, een bruiloft dvd geript ? Was die beveiligd dan ? Waarmee heb je geript en wat voor bestand heb je nu ?
Als je 2 video files hebt zijn er zat programma's om een nieuwe dvd te maken:

ConvertXtoDVD
DVD Flick
DVDforger
FAVC
Avi2Dvd

Allemaal gratis, behalve ConvertXtoDVD

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1