Toon posts:

Counter Strike 1.6 werkt niet met een Nvidea Geforce 310m

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal ,

Sinds vanmorgen was ik van plan om weer counter-strike 1.6 te gaan spelen.
Maar ik krijg deze niet aan de praat. Heb al verschillende forums doorzocht en krijg geen werkende oplossing gevonden.
Heb de nieuwste drivers en beta-drivers gedownload maar ook deze werken niet.
Is er iets fout aan de setting oid ? Heb in CS zelf alle video opties geprobeerd, ik weet niet meer waar ik het moet zoeken.
Wie kan me helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 20:32
Ik kan je niet direct helpen, maar wellicht zou je kunnen aangeven wát niet werkt. Want blijkbaar kan je CS wel opstarten om de video-opties in te stellen. Waar gaat het mis? Wat gebeurt er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In het hoofdmenu kan ik alle instellingen gewoon aanpassen, servers zoeken en een nieuwe game aanmaken.
Maar het gaat mis op het moment dat de server wordt geladen en je die welkomstboodschap krijgt , Dan doet hij het gewoon niet meer. Het eniga wat dan nog helpt is naar Taakbeheer gaan om het daar af te sluiten.
Wel staat er dat deze dan normaal reageert.
Ik draai overigens Windows 7 - 64-bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niemand ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:59
Laten we het eens anders bekijken: Heb je dit probleem alleen bij CS 1.6 of ook bij bijvoorbeeld Left 4 Dead, Portal of andere Source spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat weet ik helaas niet , ik heb geen van die andere spellen geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case Solved ! Na flink wat uren spitten op het WWW bleek dat er 2 bestanden waren die op "READ ONLY" gezet moesten worden.
Slotje ?
Pagina: 1