Hallo,
Sind twee weken in het bezit van een nieuwe PC (laten bouwen door Mycom).
- Asus P8Z77-V (moederbord)
- Core i5 3570K 3,4
- Samsung MZ-7PC128D/EU (SSD)
- 8GB Corsair inter geheugen
- Windows 7 Home Premium
Probleem is dat de PC vast loopt (bevroren beeld) muis, toetsenbord niets werkt meer, moet de pc dan uitzetten door het uit knopje lang ingedrukt te houden!
Dit gebeurt telkens wanneer ik op internet of op het netwerk (QNAP Server) zit.
Hij is inmiddels bij mycom geweest waar ze alle hard en software hebben gestest maar kunnen niets vinden.
Het hele weekend hebben allerlei enge tests mijn pc hardnekkig onder handen genomen, maar is geen ene keer vast gelopen!
Ben nog geen 10 minuten thuis met de getsete PC (pc op een ander wcd / groep aangesloten) en hij hangt alweer!
Het is me zojuist opgevallen wanner ik een film van mijn NAS naar de PC stream ik erop kan wachten dat hij vast loopt.
Draai ik photoshop of ander zware prog. loopt hij lekker door.
Ben benieuwd of iemand weet wat dit kan zijn?
Sind twee weken in het bezit van een nieuwe PC (laten bouwen door Mycom).
- Asus P8Z77-V (moederbord)
- Core i5 3570K 3,4
- Samsung MZ-7PC128D/EU (SSD)
- 8GB Corsair inter geheugen
- Windows 7 Home Premium
Probleem is dat de PC vast loopt (bevroren beeld) muis, toetsenbord niets werkt meer, moet de pc dan uitzetten door het uit knopje lang ingedrukt te houden!
Dit gebeurt telkens wanneer ik op internet of op het netwerk (QNAP Server) zit.
Hij is inmiddels bij mycom geweest waar ze alle hard en software hebben gestest maar kunnen niets vinden.
Het hele weekend hebben allerlei enge tests mijn pc hardnekkig onder handen genomen, maar is geen ene keer vast gelopen!
Ben nog geen 10 minuten thuis met de getsete PC (pc op een ander wcd / groep aangesloten) en hij hangt alweer!
Het is me zojuist opgevallen wanner ik een film van mijn NAS naar de PC stream ik erop kan wachten dat hij vast loopt.
Draai ik photoshop of ander zware prog. loopt hij lekker door.
Ben benieuwd of iemand weet wat dit kan zijn?