Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe windows 7 (64bit) PC loopt telkens vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sind twee weken in het bezit van een nieuwe PC (laten bouwen door Mycom).

- Asus P8Z77-V (moederbord)
- Core i5 3570K 3,4
- Samsung MZ-7PC128D/EU (SSD)
- 8GB Corsair inter geheugen
- Windows 7 Home Premium

Probleem is dat de PC vast loopt (bevroren beeld) muis, toetsenbord niets werkt meer, moet de pc dan uitzetten door het uit knopje lang ingedrukt te houden!

Dit gebeurt telkens wanneer ik op internet of op het netwerk (QNAP Server) zit.

Hij is inmiddels bij mycom geweest waar ze alle hard en software hebben gestest maar kunnen niets vinden.
Het hele weekend hebben allerlei enge tests mijn pc hardnekkig onder handen genomen, maar is geen ene keer vast gelopen!

Ben nog geen 10 minuten thuis met de getsete PC (pc op een ander wcd / groep aangesloten) en hij hangt alweer!

Het is me zojuist opgevallen wanner ik een film van mijn NAS naar de PC stream ik erop kan wachten dat hij vast loopt.

Draai ik photoshop of ander zware prog. loopt hij lekker door.

Ben benieuwd of iemand weet wat dit kan zijn?

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11 12:51
Ik zou het zoeken in je netwerkverbinding, en dan zeker in relatie met de NAS en of je router.
Sluit 1 voor 1 zaken uit, dus ga alleen met je router op internet en kijk of hij dan vastlooopt, (NAS afkoppelen). Doet hij het gewoon, dan is het je NAS waar het probleem zich voordoet. Slaat hij dan nog vast dan is het je router... en zo zoekt een tweaker lekker naar de oplossing toch?

Live today! Nobody promised you tomorrow.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Andere netwerkkaart drivers proberen? De nieuwste zijn niet per definitie de beste ...

[ Voor 39% gewijzigd door redfoxert op 17-07-2012 22:16 ]

https://discord.com/invite/tweakers

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11 12:51
En probeer, als je nu draadloos verbinding maakt, eens een draadje... of andersom.

Live today! Nobody promised you tomorrow.

Verwijderd

Topicstarter
pvanmegen en redfoxert bedankt voor jullie reacties,

Het gekke is dat mijn oude pc altijd in het zelfde netwerk heeft gedraaid en nooit problemen heeft gehad.
Het kan toch niet zo zijn dat door een slechte netwerkverbindingen of communicatie met de NAS windows keihard vastloopt? Ik zou eerder een melding verwachten ?

Maar het lijkt inderdaad of de driver van de netwerkkaart niet lekker is, kan windows daar op vast lopen?
Ik denk dat ik eerst windows een keer opniew installeer en als het dan nog niet opgelost is gaat hij weer terug naar Mycom