ik heb sinds mei de nieuwe xps15
ik had er sinds 2 weken terug goede ervaringen mee tijdens het gamen
zo als je al berijpt sinds 2 weken terug kreeg ik problemen met mn xps15
iedere keer als ik een zware applicatie draai (vooral tijdens gamen)
loopt mn laptop random vast uit diagnose komt geen fout melding
en geen koelings problemen met externe monitor geeft ie een random kleurtje en zonder bevriest de laptop gewoon
kan op internet en forums ook niks over dit probleem terug vinden ik hoop dat misschien 1 van jullie een iedeetje kan hebben wat het probleem zou kunnen zijn
ik heb verder niet veel verstand van pc/laptops/elektronica dus mocht je dingen over mn pc willen weten moet je dat even duidelijk uit leggen hoe ik dat doen moet
mocht er wat meer bedenkt zijn over dit probleem hoor ik het graag ik hoop ook zeker dat jullie misschien met een oplossing kunnen komen
M.V.G Hans
ik had er sinds 2 weken terug goede ervaringen mee tijdens het gamen
zo als je al berijpt sinds 2 weken terug kreeg ik problemen met mn xps15
iedere keer als ik een zware applicatie draai (vooral tijdens gamen)
loopt mn laptop random vast uit diagnose komt geen fout melding
en geen koelings problemen met externe monitor geeft ie een random kleurtje en zonder bevriest de laptop gewoon
kan op internet en forums ook niks over dit probleem terug vinden ik hoop dat misschien 1 van jullie een iedeetje kan hebben wat het probleem zou kunnen zijn
ik heb verder niet veel verstand van pc/laptops/elektronica dus mocht je dingen over mn pc willen weten moet je dat even duidelijk uit leggen hoe ik dat doen moet
mocht er wat meer bedenkt zijn over dit probleem hoor ik het graag ik hoop ook zeker dat jullie misschien met een oplossing kunnen komen
M.V.G Hans