Toon posts:

PS3 Blu-ray afspelen: geen beeld, alleen geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

De afgelopen dag heb ik geprobeerd de Blu-ray (Game of Thrones Seizoen 1) af te spelen op mijn TV, maar ik krijg enkel geluid en op een paar beelden na geen beeld.

De TV is een Bravia KDL 40W2000 en mijn PS3 is een 80GB FAT. Na het opstarten van de Blu-ray Disc is het beeld eerst ongeveer 20 seconden zwart waarna ik het HBO logo te zien krijg en een copyright schermpje waarna het beeld zwart wordt en ik enkel geluid hoor en rechtsboven het huidige AV kanaal te zien krijg.

Het probleem lijkt bij de TV te liggen; ik heb de PS3 aangesloten op mijn LG 32LH5000 en deze kon de Blu-ray zonder problemen met geluid en beeld afspelen. Wanneer de PS3 aangesloten is op de Bravia KDL 30W2000 kan ik zonder problemen games spelen en gebruik maken van alle andere functies van de PS3. Ik heb de display options van de PS3 aangepast, maar dit veranderde niks aan het probleem.

Verder heb op het tweakers forum en google geprobeerd vergelijkbare gevallen te vinden zonder succes.

Heeft iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 20:32 . Reden: type TV aangepast ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:16

FeaR

In GoT we trust

Als eens een andere HDMI-kabel geprobeerd? Niet elke TV (of ander apparaat) kan even goed met de PS3 op gaan, soms wil een andere kabel dan helpen.

Weet je zeker dat het een KDL-30W2000 is en niet iets van 32 of 40? 30" lijkt me zo apart.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
FeaR schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:06:
Als eens een andere HDMI-kabel geprobeerd? Niet elke TV (of ander apparaat) kan even goed met de PS3 op gaan, soms wil een andere kabel dan helpen.

Weet je zeker dat het een KDL-30W2000 is en niet iets van 32 of 40? 30" lijkt me zo apart.
Het nummer was een typefoutje; het moest KDL-40W2000 zijn. Ik heb net een andere HDMI kabel geprobeert en nog steeds hetzelfde probleem jammergenoeg

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eindelijk de oplossing gevonden via de volgende site:
http://community.us.plays...13551503?start=0&tstart=0

Daar schreef Stryydr "Turn off the 24hz setting in the systems settings. That should fix your problem."

De problemen zijn nu helemaal verholpen! evengoed bedankt voor de reactie FeaR :) Topic kan gesloten worden