Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik abboneer me op een Imatch account.

De volgende stap is dat Imatch mijn muziekmap gaat doorspitten op nummers om deze toe te voegen aan mijn Imatch account.

Ik woon in nederland waar downloaden van muziek legaal is. (?)

Stel ik heb ff 2 TB aan muziek daarvoor gedownload via torrents en usenet.
Deze 2 TB aan (illegaal) verkregen muziek word gescanned en toegevoegd aan mijn Imatch.

Ben ik nu legaal bezig of is het nog steeds illegaal?

Mijn gevoel en rechtvaardigheid zegt dat dit zwaar illegaal is, of in ieder geval in strijd met de waarden en normen?
Maar ik twijfel, is dit de manier om je illegale muziek collectie als het ware wit te wassen?

Tevens vraag ik me af hoe een dergelijke situatie in duitsland, frankrijk of USA is waar downloaden wel illegaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
De muziek die je upload naar Apple kan toch niet door anderen gedownload worden? Je upload het dan wel maar volgens mij onder de voorwendselen dat je het niet gaat sharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ten eerste heeft dit niets met Wetenschap of Levensbeschouwing te maken, ten tweede lijkt me dit een discussie die probeert de grenzen op te zoeken van wat toegestaan is. Dat zijn twee goede redenen om dit topic van een slotje te voorzien, wat ik dan ook ga doen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.