Toon posts:

beeld clonen naar 3 monitoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een uitdaging!
vanaf 1 PC (DELL optiplex990) moet een beeld gecloned worden naar 3 monitoren met de volgende aansluitingen
1x HDMI
1x VGA (of een DVI met converter naar VGA)
1x DVI
De huidige grafische kaart heeft een dms59 aansluiting naar 2x DVI
Alle monitoren hebben een resolutie van 1920 x 1080.

Wanneer hier een andere grafische kaart voor nodig is heb ik alleen de beperking dat het een lowprofile kaart moet zijn.

Alle hulp is welkom.

Alvast bedankt,

Groet,
Marco

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
En wat heb je al geprobeerd/zelf uitgezocht? (zodat we niet met dezelfde oplossingen komen die je al had gevonden ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Hebben al geprobeerd om de onboard DP mee te nemen maar deze kan niet gecloned worden met de externe kaart.
Ook is een 2de identieke grafische kaart (ATI) geplaatst maar ook nu was het niet mogelijk om de 2de kaart te clonen.
We zijn eigenlijk op zoek naar een enkele kaar met 2xDVI en 1x DP welke samen werken en tevens gecloned.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-02 15:39

Fordox

00101010

het clonen kun je ook doen d.m.v. een splitter, word ook wel vaak gebruikt bij beamers e.d.
anders kan het ook in de catalyst control centre. volgens mij moet de aansluiting geen probleem zijn, zolang ze maar op dezelfde kaart wordne aangesloten.

als je 2 kaarten in crossfire zet, werkt maar bij 1 kaart de uitgangen. je kunt proberen om de corssfire brug te verwijderen, dan heb je 2 losse kaarten.

welke kaart heb je nu?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-02 22:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Over welke videokaart hebben we het hier dan? De meeste videokaarten hebben toch wel 2x DVI + DP of zo?

[ Voor 39% gewijzigd door Compizfox op 17-07-2012 17:06 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:42

Big Womly

Live forever, or die trying

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:43:
Hebben al geprobeerd om de onboard DP mee te nemen maar deze kan niet gecloned worden met de externe kaart.
Ook is een 2de identieke grafische kaart (ATI) geplaatst maar ook nu was het niet mogelijk om de 2de kaart te clonen.
We zijn eigenlijk op zoek naar een enkele kaar met 2xDVI en 1x DP welke samen werken en tevens gecloned.
In Crossfire, of er los bijgeplaatst?
In het eerste geval denk ik dat je niet ver genoeg hebt gezocht.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Pagina: 1