• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:05
Beste Tweakers,

Ik had hier gisteren een topic gemaakt over dat mijn interne Cardreader niet werkt, maar volgens mij is deze verwijderd/verplaatst.
Zoja is er dan een mod die mij kan vertellen waarom? Of wat ik verkeerd doe?

In ieder geval...

Ik heb een paar dagen geleden een Interne Cardreader aangeschaft, namelijk de Icy Box IB 863 (Raidsonic)
Deze heb ik geplaatst in mijn kast en de uitgangen die ik nodig heb, heb ik aangesloten op mijn moederbord

Dat zijn de USB 2.0 header, Sata kabel en Molex voor stroom.
De USB 3.0 verlengkabel en de HD audio heb ik niet aangesloten, omdat ik er geen plek of geen behoefte aan heb.

Nu is het probleem dat de cardreader niks doet, het lampje brand niet, hij ziet de kaarten niet die ik erin doe, de USB apparaten doen het niet.
Heb ook geen drivers geïnstalleerd, maar staat ook nergens dat dat benodigd is. In de doos zat enkel een kleine handleiding wat ik allemaal kon/moest aansluiten

Iemand een idee?

Alvast bedankt,

Pascal

• Red Metal
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2018

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je topic staat gewoon hier Interne Cardreader werkt niet
hij is alleen verplaatst, omdat je hem op de verkeerde plek had staan (als je op je naam klikt kun jemakkelijk je posthistory zien).

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:05
TERW_DAN schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:56:
Je topic staat gewoon hier Interne Cardreader werkt niet
hij is alleen verplaatst, omdat je hem op de verkeerde plek had staan (als je op je naam klikt kun jemakkelijk je posthistory zien).
Excuses, je mag deze wel verwijderen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad, graag verder in Interne Cardreader werkt niet ;)

Soittakaa Paranoid!

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee