Automatische terugloop in Wordpress?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:06

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Hey allen,

Met Wordpress zit ik met een vervelend probleempje. In de WYSIWYG editor heb ik geen automatisch terugloop. Hierdoor kan ik tot in de oneindigheid doortypen op één regel en pakt ie niet automatisch de paginabreedte van de template over. Ik heb vaker met Wordpress gewerkt maar dit is de eerste keer dat ik dit probleem tegenkom. Heeft iemand een oplossing hiervoor want het is niet echt fijn werken zo. Op Google heb ik al gezocht, maar daar vind je helemaal niks over dit probleem.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie van Wordpress draai je? Kloppen alle bestanden (qua checksum) in de tinymce-map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Dit zou zelfs in het tabblad HTML niet mogen, dus waarschijnlijk is er iets mis met je bronbestanden of een plugin zit dwars.

Heb je eventueel plugins geïnstalleerd die de functies van je wysiwyg aanpassen zoals TinyMCE?
Dan zou ik eens beginnen met het in en uitschakelen van de plugins of dit effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik vermoed eerder een wazige template die ergens in de CSS een word-wrap uit zet oid.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 15:41
Even met Firebug checken wat de eigenschappen zijn van de elementen van de WYSIWIG. Er zal ergens met css iets ingesteld worden qua word-wrap, of misschien een enorm hoge breedte op een element ofzo. Je kunt ook nog kijken of er javascript errors zijn of ontbrekende script- of css-bestanden. Hoogstwaarschijnlijk wordt dit veroorzaakt door een fout in een plugin of thema, of je installatie is niet compleet. Misschien een update die maar half is doorgevoerd, of iets vergeten te uploaden? Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
met ^. Begin met de plugins, als dat niet werkt, probeer dan ook even de standaard twentyeleven template, je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:06

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Het probleem is inmiddels opgelost en de oorzaak is ook duidelijk. Ultimate TinyMCE zat dwars en TinyMCE Advanced werkt wel dus nu gebruik ik die. Vandaag ook gezien dat er een update is voor Ultimate TinyMCE maar dat hielp ook niks. In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken! Alles werkt nu weer zoals het hoort, mét terugloop ^^

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Pagina: 1