Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SnoopThaDoctor
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-08 14:43
2 jaar geleden maakte ik gebruik van de volgende TVgids aanbieding van Vodafone: 400 belminuten / sms + onbeperkt internet (fup) a 11,95 per maand (I know, niet meer te bevatten nu). Daarbij kocht ik een losse iPhone 4 in de UK.

Nu zit ik te wachten op de iPhone 5, die naar ik begrijp in oktober verwacht wordt, maar mijn SimOnly abonnement bij Vodafone verloopt al per augustus.

Nu begrijp ik uit berichten op dit forum dat het tegenwoordig niet perse meer lonend is een los toestel te lopen i.c.m. een simonly. Welke optie is het meest verstandig wat jullie betreft?

1) abonnement door laten lopen t/m oktober (tijdelijke prijsverhoging) en dan opzeggen en abonnement i.c.m. iPhone 5 zoeken;
2) toch simonly verlengen/overstappen en losse iPhone 5 kopen rond oktober.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Niet opzeggen en gewoon een losse iPhone kopen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 17:13

FlyEragon

Alien Monkeys

Ben je er zeker van dat je huidige korting gewoon doorloopt als je niet opzegt?
Ik heb eenzelfde soort abo bij T-mobile maar daar verdwijnt na de contractperiode je korting, waardoor je evengoed veel duurder uit bent.

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-11 09:46
Inderdaad lijkt me een no-brainer. Zo'n abbo heb je nu ook nergens voor 2x11.95 = 23.90/maand (deze prijsverhoging neem ik maar even aan)
Als het trouwens een aanbieding was via vodafone directsales (dus niet via superdeals ofzo, er zijn twee verschillende vodaphone aanbiedingen die regelmatig in de gids staan) Is er een flinke kans dat er helemaal geen prijsverhoging komt voor je, zou ik ook maar even nakijken.

EWK in "Vodafone datalimieten (250MB/1GB) en bestaande klanten"

edit: link toegevoegd

[ Voor 12% gewijzigd door MaffeMaarten op 17-07-2012 14:06 ]

• SnoopThaDoctor
Touchdomex schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:55:
Niet opzeggen en gewoon een losse iPhone kopen.
Ik denk dat Vodafone mijn huidige abonnementsprijs per september flink zal ophogen? De vraag is dus of ik september en oktober deze hoge abonnementskosten wil betalen om vervolgens rond oktober op een nieuwe iPhone 5 in combinatie met een goedkoper abonnement over te stappen, óf voorkomen dat de prijs omhoog gaat en overstappen op een "goedkoop" :P simonly abonnement om vervolgens rond oktober een smak geld te betalen voor de iPhone 5.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Informeer gewoon bij vodafoon wat er gebeurd met je huidige abonnement. Als je dit kan later doorlopen/verlengen, dan ben je gek als je het niet doet. Beindigen zij dit of moet je veel meer gaan betalen, dan zou ik nu even simonly nemen en tegen die tijd een ander abonnement zoeken icm een iphone 5.

Zonnepanelen

• SnoopThaDoctor
MaffeMaarten schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:01:
Inderdaad lijkt me een no-brainer. Zo'n abbo heb je nu ook nergens voor 2x11.95 = 23.90/maand (deze prijsverhoging neem ik maar even aan)
Als het trouwens een aanbieding was via vodafone directsales (dus niet via superdeals ofzo, er zijn twee verschillende vodaphone aanbiedingen die regelmatig in de gids staan) Is er een flinke kans dat er helemaal geen prijsverhoging komt voor je, zou ik ook maar even nakijken.

EWK in "Vodafone datalimieten (250MB/1GB) en bestaande klanten"

edit: link toegevoegd
Het was inderdaad via vodafone directsales. EWK heeft destijds hetzelfde abonnement als ik afgesloten. Ik neem contact met hem op. Bedankt voor je tip! _/-\o_

• SnoopThaDoctor
Ik heb vandaag reactie gekregen van Vodafone. Wanneer het destijds afgesloten Simonly 400 Bel/Sms/Web abonnement a 11.95/mnd stilzwijgend verlengd wordt, zal ik hetzelfde actietarief blijven betalen. Ik kan het bijna niet geloven, maar heb het nu in elk geval zwart op wit. Dank allen!!! Nu maar wachten of die nieuwe iPhone überhaupt de moeite waard is.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 17:13

FlyEragon

Alien Monkeys

SnoopThaDoctor schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:50:
Ik heb vandaag reactie gekregen van Vodafone. Wanneer het destijds afgesloten Simonly 400 Bel/Sms/Web abonnement a 11.95/mnd stilzwijgend verlengd wordt, zal ik hetzelfde actietarief blijven betalen. Ik kan het bijna niet geloven, maar heb het nu in elk geval zwart op wit. Dank allen!!! Nu maar wachten of die nieuwe iPhone überhaupt de moeite waard is.
Wow, wel supertof ! Dit zou ik dus nooit meer opzeggen want de prijzen zullen waarschijnlijk nooit meer zo laag zijn. Helaas bij T-Mobile verloopt de kortingstarief wel aan het einde van de contractsduur, dus ik zal ook aan de nieuwe 'geprijsafspraakde' tariefen moeten geloven.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:24
Het enige waar je misschien rekening mee moet houden is dat je internetsnelheid ook niet verhoogd meer wordt. Als dat geen probleem is dan moet je deze zeker houden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Pagina: 1