Geluid uit één oor van headset klinkt zachter

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414698

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik hoop dat dit de juiste plaats is om mijn vraag te stellen.
Ik heb sinds een poosje een Logitech G35.
Nu heb ik sinds een paar dagen dat het geluid harder klinkt in mijn rechter oor.
Dit is echter alleen bij browsen(lees: YouTube), want bij muziek luisteren(lees: Itunes) heb ik er geen last van.
Ook bij gamen merk ik het niet.

Nu heb ik al geprobeerd om de balans goed te zetten, maar dit lukt niet echt.
Het geluid klinkt erg verschillend per filmpje. Zo heb ik voor een filmpje een balans nodig van 30/0 en voor de volgende 3/2. Dit schiet dus niet op!
Ook als ik mijn headset dan in 'surround' zet hoor ik oneven. (Dus als ik de balans heb veranderd)
Dus als ik op YouTube een filmpje bekijk en ik zet mijn surround aan, hoor ik het geluid even hard aan beide kanten.

Ik heb al een keer de installatie cd erin gedaan en hem 'gerepareerd', maar dit heeft geen effect gehad.

Zelf denk ik dat mijn computer mijn headset niet meer herkent. (http://screensnapr.com/v/RsWem2.jpg)
Hij herkent hem als luidsprekers i.p.v. een headset.

Iemand enige ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:06

mr.paaJ

generatie cmd+z

ook als hij als luidspreker herkend wordt zou hij links en rechts even hard moeten zetten.
Raar probleem als het alleen bij het browsen voor komt. Het is met browsen wel altijd zo? Of alleen bij Youtube en is bijvoorbeeld luisterpaal wel goed?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mr.paaJ schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:56:
ook als hij als luidspreker herkend wordt zou hij links en rechts even hard moeten zetten.
Raar probleem als het alleen bij het browsen voor komt. Het is met browsen wel altijd zo? Of alleen bij Youtube en is bijvoorbeeld luisterpaal wel goed?
Nee, ook bij luisterpaal hoor ik maar aan één kant. Maar nu luister ik naar Itunes en speel ik Dota en niks geen problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abn19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-07-2024
hmm raar vriend van me die ook een g35 heeft had hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Heb je gegoogled? Zowat de eerste hit die ik vond gaf dit:
What I have done, is, right click the speaker icon in the system tray and click Playback Devices, highlight the G35 (in your case the G930) speakers and hit configure. Go through the wizard and DESELECT all of the speakers so that you only have left and right. Then go to Properties of G35 (or G930) speakers and to enhancements, and make sure Channel Phantoming is checked. I found that doing this made the stereo sound correct in certain apps that have issues, and does not seem to affect the headset when in surround mode.

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-03 10:48

jordy-maes

We Photograph Your Journey

Mocht je hier nog problemen mee hebben:
Dit is een probleem van een Flash Driver / Logitech Driver...
En dit probleem komt alleen maar voor in Chrome (bij mij toch)

Ondertussen is het probleem erger geworden... Geen geluid meer in Chrome.
http://forums.logitech.co...Google-Chrome/td-p/868236

Advies: naar Logitech mailen of naar Google mailen

Beyond Photographs | Flickr | 500px

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-06 15:30
heb hetzelfde bij mijn G35 headset, merkte pas ook dat als ik met youtube rechts veel harder geluid heb(via chrome iig andere browsers niet geprobeert). Als ik de surround mode aan het staan op mijn headset staat het wel even hard. in andere aplicaties ( skype/ games/ winamp/etc werkt het wel allemaal goed. nu heb ik mijn headset vrijwel altijd op surround staan dus het is niet echt een probleem voor mij maar je bent dus iig niet de enigste hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wokkels schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:53:
Heb je gegoogled? Zowat de eerste hit die ik vond gaf dit:

[...]
Heb ik gedaan, vond echter niks. Maar dit werkte! Bedankt!
Pagina: 1