Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meuktracker gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-11 22:44
Beste tweakers,

Dit komt misschien over als een enorm domme vraag maar ik weet bij god niet (meer) hoe ik de meuktracker kan gebruiken om een bepaald stuk software te 'tracken'. Ik wil Synology DSM updates krijgen als ik de website bezoek maar weet niet hoe ik dit in de meuktracker krijg.

Dank alvast!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:53
De meuktracker laat gewoon de meest recente versies zien, je kan het niet instellen om alleen te laten zien wat jij wilt ofzo. Als jij Synology DSM-updates wilt zien dan kan je er gewoon naar zoeken ;)

The devil is in the details.

• injectx
Nou ik weet toch wel zeker dat ik eerst altijd updates in mijn mail kreeg van SABnzbd. Toen ik nog wist hoe..

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:15

bonzz.netninja

Niente baffi

Meukalerts

Meukalerts brengen je automatisch op de hoogte van software-, driver- en firmware-updates van geselecteerde producten in je inventaris.

Via je inventaris dus

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• Hahn
Op die fiets, ik dacht dat je op de frontpage bedoelde. Maar wat jij bedoelt zit nu in je inventaris.

• injectx
Oké en hoe voeg ik bijvoorbeeld SABnzbd toe aan mijn inventaris?

EDIT: SABnzbd lukt en kan ik toevoegen aan de inventaris, dan een meukalert instellen. Alleen Synology Disk Station Manager lukt me niet. Kan ik niet vinden.

[ Voor 55% gewijzigd door injectx op 17-07-2012 14:22 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik tik je topic even naar LD, lijkt mij een betere plek dan CSA.

Edit:
maar je moet dus de NAS toevoegen die die software gebruikt lijkt mij? en niet de software zelf?

Edit2: precies dat wat Hahn aan het typen was terwijl ik aan het editen was dus ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Rupie op 17-07-2012 15:39 ]

Desktop | Server | Laptop

• Hahn
injectx schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:52:
Oké en hoe voeg ik bijvoorbeeld SABnzbd toe aan mijn inventaris?

EDIT: SABnzbd lukt en kan ik toevoegen aan de inventaris, dan een meukalert instellen. Alleen Synology Disk Station Manager lukt me niet. Kan ik niet vinden.
Voeg de Synology die je hebt aan je Inventaris toe en vink 'Meukalert' aan?

• injectx
Hahn schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:38:
[...]

Voeg de Synology die je hebt aan je Inventaris toe en vink 'Meukalert' aan?
Zal het proberen, thanks.
Pagina: 1