netwerk kaart

Pagina: 1
Acties:

• Future_Force
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-06-2024
ik zit nu al enkele dagen met het probleem dat mijn internet verbinding hele tijd weg valt.
niet dat hij dan opnieuw met de router moet verbinden maar dat ik gewoon geen internet verbinding meer heb.
ik heb al van alles geprobeerd zelfs windows helemaal opnieuw erop gezet omdat ik mischien dacht dat er door evt troep wat foute zijn opgetreden, maar dat mag tot nu toe nog niet baten.

is er een mogelijkheid om de kaart te bespeuren op eventuele fouten en defecten?

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-02 10:26
Heb je op ander apparatuur wel gewoon internet (ook een manier van uitsluitsel proberen te krijgen ;)) Evt. modem aan/uit / resetten.. Daar kan het namelijk ook aan liggen!

[ Voor 25% gewijzigd door Rann op 17-07-2012 13:16 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:09
Zal je toch eerst wat meer informatie moeten geven. Is het bedraad? Draadloos? Wat voor internetverbinding heb je? Welke router/modem?

The devil is in the details.

• Future_Force
Beschrijving: Intel(R) WiFi Link 5100 AGN
dat is een kasje van upc daar komt telefoon op binnen en internet.
het is bijna het zelfde als een standaard router maar deze krijgt ook de telefoon lijn binnen.
ik zit in de woonkamer waar de router ook staat en zit 5 meter er vandaan.

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-02 10:26
I repeat, doen andere apparaten (die het internet gebruiken) het wel ? Heb je hem al eens uit en aan gezet ?

• Future_Force
ik ben de enige met dit probleem. ik heb mijn laptop helemaal ge formateerd.
de router heb ik voor enkele minuten uitgezet en toen opnieuw aangezet, maar dat heeft geen effect gehad.

Verwijderd

Probeer eens met een UTP kabel (zet je WiFi uit).

Kijk of je stabiele internet hebt (enkele uren internetten).
Pagina: 1