Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor Studie/Gaming Budget: Rond de 900/1000

Pagina: 1
Acties:

• basbroekhuis
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 12:29
Hallo mede tweakers!

Ja ik weet dat er meerdere topics hier over zijn, maar toch vind ik het niet echt heel verhelderend voor mij.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga voornamelijk gebruiken voor me studie (Accountancy) en thuis wil ik het gebruiken om als ik tijd heb af en toe spelletjes te spelen bf3 Diablo3 ect ect.

Wat mag je laptop gaan kosten?
Het liefst rond de 900/1000 euro met of zonder btw.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja ik zal door de weeks de laptop meespelen om colleges bij te wonen. Accuduur is volgens mij niet zo'n probleem aangezien er ook externe batterijen te koop zijn die ik wel in mijn tas wil proppen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee dit heb ik niet, wel heb ik het liefst een goede garantie/service bij het bedrijf waar ik ga bestellen.

Ik heb de topic bestudeerd die ook een vergelijkbare laptop zoeken.
Nu zit ik te twijfelen tussen de Asus N56 serie N56VM-S4035V of de N56VM-S4032V.
Daarnaast heb ik ook mensen zien praten over de Dell laptops echter ben ik hier totaal niet bekent mee.
Zelf had ik ook nog een laptop gevonden op alternate wat mij heel erg aanspreekt:
Deze:
linkje

ik vind de beeldscherm niet echt een hele belangrijke maatstaaf, het gaat me vooral om het feit dat die snel is en er een fatsoenlijk spel mee kan spelen. Ook hoop ik dat die future-proof is en dus lang mee kan gaan.

Ik hoop dat jullie mij beter kunnen inlichten en het juiste advies kunnen geven.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn post.
En ja, er zitten grammaticale/spel-fouten in deze post.

Verwijderd

Ik zou voor dat geld de Asus N56VZ serie eens goed bekijken.

Zelf heb ik een goede aanbieding gehad vanuit de TU Delft, een HP Elitebook. Mocht ik dat aanbod niet hebben gehad, dan zou ik voor de Asus N56VZ 4035 gekozen hebben (a 930 euro).

Verwijderd

15.6" :Verwijderd in "Multimedia: De nieuwe Asus N56VM (S4032V) of toch een XPS?"
17.3": inspiron 17R SE voor €850 met i7, 1080p en GT650m. of asus N76

De dell's zijn goedkoop vanwege het gebruik van kortingsbonnen: Dell Waardebonnen Topic - Deel 2. Maar asus levert met de N56/N76 serie meer bouwkwaliteit en features over het algemeen.

Tevens is de laptop die je daar opnoemt van alternate zeer slecht op het gebied van input devices en bouwkwaliteit, en als je waarde hecht aan service... blijf dan ver weg bij alternate. Een jaar terug kwamen er constant horrorverhalen binnen over laptops en moederborden die 2 maanden onderweg zijn, en ik zou er niet direct op vertrouwen dat de situatie nu veel beter is.

• basbroekhuis
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 12:29
Knoop is bijna door gehakt!

Zijn nog 2 laptops over!

ASUS N56VZ-S4022V
15,6 inch LED
Intel Core i7-3610QM
8 GB Ram
1 TB HDD
NVIDIA GeForce GT 650M (2 GB)
€1147

Asus N56VZ-S4035V-NL
15,6 inch LED
Intel Core i7-3610QM
8 GB Ram
750 GB HDD
NVIDIA GeForce GT 650M (2 GB)
€ 929,00

Ik wil er ook wel graag een SSD in Maar dit kan achteraf ook nog dus dat is het probleem niet.

[ Voor 122% gewijzigd door basbroekhuis op 18-07-2012 16:38 . Reden: De laatste 2! ]