Verwijderd

Topicstarter
Deze wil ik gaan aanschaffen icm een Dutchtone Allin 180 abonnement.

Ervaringen over deze telefoon? Ik vraag me af hoe de beltonen klinken vergeleken met Nokia en of er voldoende ringtones te vinden zijn op internet. En die functie om zelf een melodie op te nemen, is dat iets? Mij lijkt van niet. En de handsfree functie?

Alvast bedankt voor eventuele reacties

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Yo,

Ik heb dat toestel :) Echt een perfect dingie.. Die belmelodieen opnemen is dus vet koel he.. Niet van die domme piepjes maar gewoon geluid :) Heb nu Shaggy ft. Hans Teeuwen - It wasn't me mix als beltoon.... Handsfree funtie is ideaal.. Leg dat ding gewoon lekker op me bureua neer en geluidskwaliteit is perfectos, luid en duidelijk :)

Zelf melodieen componeren dmv van piepjes is dus niet mogelijk.. Maar believe me: dat wil je niet... ;) Echt een aanrader is :)

BTW Ik heb geen aandelen sony :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Topicstarter
Niet zelf componeren? Jammer. De Z5 kan dat wel volgens mij

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op dinsdag 27 maart 2001 16:31 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Niet zelf componeren? Jammer. De Z5 kan dat wel volgens mij
klopt, maar je hoeft ook niet meer te componeren want je kan je gewoon opnemen door hem bij de speaker te houden... :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust