'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Download link aangepast.
Dit is de melding die ik in Symantec Endpoint Protection krijg:

Ik had het een paar dagen geleden ook met 1.1.0, maar die kan ik inmiddels wel dowbloaden. Versie 1.1.1 wordt nog steeds in quarantaine geplaatst door Symantec.
Ik had het een paar dagen geleden ook met 1.1.0, maar die kan ik inmiddels wel dowbloaden. Versie 1.1.1 wordt nog steeds in quarantaine geplaatst door Symantec.
[ Voor 3% gewijzigd door Drobanir op 17-07-2012 09:44 ]
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Bedankt, we zullen hier even naar kijken want we willen geen AV meldingen hebben bij de installer uiteraard.Drobanir schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:43:
Download link aangepast.
[afbeelding]
Inmiddels even naar gekeken en wat die waarschuwing precies inhoudt bij Symantec. Volgens Symantec is het een waarschuwing die gegeven wordt omdat:
1) De installer nog nieuw is (logisch).
2) De installer nog niet door veel mensen gebruikt is (logisch).
Kortom, niet een melding waard. De installer is gesubmit bij Symantec en de melding zal binnenkort met de updated definitions weggehaald worden. 1.1.0 heb ik overigens niet gesubmit, maar omdat die al ouder is en door meer mensen gebruikt wordt is de melding automatisch vervallen.
Aangezien VirusTotal ook niks detecteert (en omdat het niet echt een AV waarschuwing is maar een download waarschuwing) lijkt mij de melding "Verder laat de download bij sommige antivirusprogramma's de alarmbellen rinkelen, maar het gaat hier om een zogenaamde false-positive" niet helemaal op zijn plaats (meer)
Sowieso zijn alle virus/spyware/malware/etc meldingen al meldingen teveel, dit is het niet en willen we ook absoluut niet.
1) De installer nog nieuw is (logisch).
2) De installer nog niet door veel mensen gebruikt is (logisch).
Kortom, niet een melding waard. De installer is gesubmit bij Symantec en de melding zal binnenkort met de updated definitions weggehaald worden. 1.1.0 heb ik overigens niet gesubmit, maar omdat die al ouder is en door meer mensen gebruikt wordt is de melding automatisch vervallen.
Aangezien VirusTotal ook niks detecteert (en omdat het niet echt een AV waarschuwing is maar een download waarschuwing) lijkt mij de melding "Verder laat de download bij sommige antivirusprogramma's de alarmbellen rinkelen, maar het gaat hier om een zogenaamde false-positive" niet helemaal op zijn plaats (meer)
Sowieso zijn alle virus/spyware/malware/etc meldingen al meldingen teveel, dit is het niet en willen we ook absoluut niet.
Nogmaals bedankt, inmiddels deze reactie gekregen van Symantec:Drobanir schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:43:
Download link aangepast.
[afbeelding]
Zou dus goed moeten zijn"The Symantec Insight Dispute team has reviewed your recent submission to the [Insight Dispute Submission form] "Driver Fusion." In light of further investigation and analysis Symantec is happy to remove this detection from within its products. Please ensure that your machine reflects the change by running LiveUpdate."
Ik zal het de volgende keer meenemen.
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Pagina: 1