Audio aansluiten, auw mijn knieën . Caramba!!!

Pagina: 1
Acties:

• ravaoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 09:04

ravaoo

Kunst is per ongeluk goe

Topicstarter
Ik moet iedere keer weer op mijn knieën achter mijn PC kruipen om de stekkers van mijn boxen eruit te hallen en mijn stereo toren of mini-disk aan te sluiten.:( Ik wil eigenlijk dat die aansluitingen aan de voorkant komen in het 51/4" rack. Weet iemand wat en waar ik dat kan krijgen. En natuurlijk ook waar deze het goedkoopste zijn want wij zijn bit-wippers, toch!8-)

Verwijderd

Als conrad het niet heeft, vergeet het dan maar ! :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Doe er gewoon een tweede geluidskaart in (terratec512). Dan sluit je de MD gewoon permanent aan op de digitale uitgang en de stereo op de analoge front-uitgang.

Dan kan je zelfs mp3'tjes via je stereo spelen, terwijl het geluid van Games uit je PC-speakertjes komt. Moet je Winamp even vertellen dat-ie de "secondary audio device" (ofsow) moet gebruiken. Heb ik ook een tijdje gedaan.

Ik denk dat het amper duurder en een stuk makkelijker is...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Dat kun je toch zo zelf ik elkaar klussen, of begrijp ik het nou helemaal verkeerd?!?!? 8-)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Sharky

Skamn Dippy!

Op woensdag 28 maart 2001 10:42 schreef Popeye the Sailor het volgende:
Dat kun je toch zo zelf ik elkaar klussen, of begrijp ik het nou helemaal verkeerd?!?!? 8-)
voor een 10'tje ben je klaar.
eitje toch?

This too shall pass

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
GAMMA

de echt doe het zelver ken niet zonder de pc en hobbyelectroboer om de hoek, dat zeg ik, Gamma

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1