Na de koop van ons nieuwe huis hadden we ook een keuken uitgezocht met een granieten blad (Black Karnaka). Nu was de keuken geplaatst en toen we na enkele dagen deze schoongemaakt hadden zagen we een 'vage' scheur in één van de delen (het is een L-vorm uit twee delen) De keukenverkoper is erbij geweest (hier ging wat tijd overheen), keukenblad behandeld, maar het ging niet weg. Daarna kwam de leverancier op bezoek, deze kreeg het met zijn middelen ook niet minder of helemaal weg. Dus na overleg met de keukenverkoper toch maar een nieuw blad (een deel) laten komen. Het verschil zou minimaal zijn, hij had een stuk wat een jaar ouder was dan dat van ons blad uit de winkel bij zich. Het deel is nu vervangen, maar het verschil is behoorlijk, er zitten helemaal geen lichtere tinten meer in, zoals die in de eerste delen wel zaten. De keukenverkoper en wij zijn constant heel coulant na elkaar geweest, hij met oplossingen en ik met de tijd wanneer het hun uit kwam vrij nemen (het loopt nu al van april t/m nu).
Wat te doen? De bladen zijn echt met goed vakmanschap geplaatst en het is zeer netjes geworden. Ik wil het voor de keukenverkoper ook niet in de papieren laten lopen, maar ik ben zelf ook niet tevreden.
Ik heb vandaag met het plaatsen wel meteen gemeld, dat het nieuwe deel veel blauwer oogde, de keukenverkoper was er zelf bij, en vertelde als het wat meer ging glimmen, dit nog wel wat bijtrok (maar de steen structuur kan natuurlijk niet veranderen). Maar inmiddels hebben we al drie keer alles gepoest, en is het verschil nu zoals op de foto's.
Foto's (op klikbaar):

Wat te doen? De bladen zijn echt met goed vakmanschap geplaatst en het is zeer netjes geworden. Ik wil het voor de keukenverkoper ook niet in de papieren laten lopen, maar ik ben zelf ook niet tevreden.
Ik heb vandaag met het plaatsen wel meteen gemeld, dat het nieuwe deel veel blauwer oogde, de keukenverkoper was er zelf bij, en vertelde als het wat meer ging glimmen, dit nog wel wat bijtrok (maar de steen structuur kan natuurlijk niet veranderen). Maar inmiddels hebben we al drie keer alles gepoest, en is het verschil nu zoals op de foto's.
Foto's (op klikbaar):

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 16-07-2012 22:45 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.