Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen keyboard en muisverbinding eerste opstart

Pagina: 1
Acties:

• JayJayW18
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-04 06:23
hi,

ik heb net een pc in elkaar gezet en probeer Windows op te zetten. Het probleem is nu dat mn draadloze keyboard en muis niet werken. Ik heb geprobeerd batterijtje eruit te halen, maar ook dat werkt niet.

Wat kan ik doen om mn keyboard te laten werken zodat ik kan klooien in de BIOS? Ik heb namelijk geen keyboard of muis met draad thuis.

Mn mobo: Gigabyte GA H77 D3H

Thanx in advance

• dask
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-05 18:06
Normaal gezien is er in de Bios ergens een optie zodat de pc hier niet meer over struikelt, maar dan moet je er nog wel eerst in geraken.
Geen idee hoe je dit kan oplossen zonder eerst in te stellen.

Mer een goedkoop wireless setje heb ik hetzelfde probleem als ik de stekker eruit heb getrokken, mijn Microsoft desktop 3000 setje heeft hier totaal geen last meer van.

• JayJayW18
Ik heb hier thuis 4 setjes van Logitech en ze zijn ten tijde van aanschaf allemaal een van de duurste setjes :(
Kan nu dus niks doen dan naar scherm kijken?

Bij mn andere pc had ik dit probleem ook, alleen lukte het toen door het batterijtje eruit te halen. Dat was volgens mij een ASUS-bord. Bij deze lukt 't niet :(

• JayJayW18
Niemand die een oplossing heeft?

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

JayJayW18 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 10:52:
Niemand die een oplossing heeft?
Een USB / PS2 muis en toetsenbord opsnorren en deze voor de installatie gebruiken als je de optie in je BIOS niet kan vinden.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• JayJayW18
'k Heb nu op mn werk wat accessoires kunnen lenen :P
een usb bedrade keyboard en een bedrade muis met zo'n groene uitgang (PS/2?), is dat te doen?
Mijn mobo heeft volgens mij geen paarse PS/2 connector......
Pagina: 1