Ik ben in de markt voor een nieuwe GPU en mijn oog viel op een kaart met 2 x 8-pin connectors. Mijn huidige PSU (Antec TP 650) heeft 2 PCI-E kabels met 1 x 6-pin en 1 x 8-pin (6+2) connectors. Kan ik van beide kabels de 1 x 8-pin connectors gebruiken om de 2 x 8-pin connectors van een GPU te bevoorraden? Dus dat van beide kabels de 1 x 6-pin connectors niet aangesloten zijn? Of moet ik op zoek gaan naar een andere GPU/voeding?
Ik heb proberen te zoeken, maar ik heb niet de indruk dat meerdere mensen met deze vraag zitten. En mocht dit beter passen in een ander (verzamel)topic, verplaats het topic gerust.
*edit: Ik zou denken dat dit wel kan, want op dit moment hangt van een van de 6+2 connectors de 2 in de lucht. Echter wil ik het graag even zeker weten voordat ik tot aanschaf overga.
Alvast bedankt!
Ik heb proberen te zoeken, maar ik heb niet de indruk dat meerdere mensen met deze vraag zitten. En mocht dit beter passen in een ander (verzamel)topic, verplaats het topic gerust.
*edit: Ik zou denken dat dit wel kan, want op dit moment hangt van een van de 6+2 connectors de 2 in de lucht. Echter wil ik het graag even zeker weten voordat ik tot aanschaf overga.
Alvast bedankt!
[ Voor 13% gewijzigd door Sagaris op 16-07-2012 22:06 ]