Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geimporteerde berichten als gelezen aanmerken

Pagina: 1
Acties:

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 13:05
Hallo allemaal,

Een aantal weken terug heb ik gekozen om over te stappen van hot- naar gmail en daarbij gmail de berichten via Pop3 laten binnenhalen (met leave-on-server aan) en alle berichten via de hotmail smtp onder mijn oude naam verzenden. Nu werkt dat allemaal prima en alles wordt geimporteerd, echter blijven alle berichten in hotmail als ongelezen aangevinkt. Ik heb al een regeltje toegevoegd in hotmail dat er voor zorgt dat alle mail in het Postvak In komt (en dus niet bij spam) zodat ik alles in 1 keer in Gmail krijg. Maar hoe zorg ik ervoor dat als de berichten worden opgehaald ze als gelezen worden aangevinkt in hotmail?

Alvast bedankt :)

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 20:40
Dit is iets dat POP3 niet ondersteund. Misschien dat je in Hotmail een regel kunt aanmaken dat alle berichten vanzelf als gelezen worden gemarkeerd op het moment dat ze binnenkomen?

• tobitronics
Xudonax schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:24:
Dit is iets dat POP3 niet ondersteund. Misschien dat je in Hotmail een regel kunt aanmaken dat alle berichten vanzelf als gelezen worden gemarkeerd op het moment dat ze binnenkomen?
Maar worden ze dan nog wel geimporteerd door gmail?

• Xudonax
Dat durf ik dus niet met zekerheid te zeggen. Ik zou zeggen, probeer het eens. Maak bijv. een regel welke alle mails die je vanaf je eigen GMail verzend automatisch als gelezen markeert. Komen deze nog aan dan?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Je kan in Gmail een filter aanmaken, en daarin waarschijnlijk wel kiezen voor "Markeren als gelezen"

Sorry, niet goed gelezen, het probleem zit hem in jouw geval aan de Hotmail kant, dan weet ik helaas geen oplossing :)

[ Voor 39% gewijzigd door ThinkPad op 16-07-2012 21:33 ]

• Xudonax
Maar dat slaat enkel op de berichten in GMail, en juist de berichten van Hotmail moeten als gelezen worden gemarkeerd zodra deze geïmporteerd zijn. Of ik snap de eerste post niet goed, dat kan ook :)

• tobitronics
Xudonax schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:35:
Maar dat slaat enkel op de berichten in GMail, en juist de berichten van Hotmail moeten als gelezen worden gemarkeerd zodra deze geïmporteerd zijn. Of ik snap de eerste post niet goed, dat kan ook :)
Nee je snapt 'm goed, probleem is dat de optie 'markeer als gelezen' niet bij de opties van regels staat, enkel het verplaatsten naar een map of verwijderen of markeren met een vlaggetje is mogelijk.....
Pagina: 1