Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3wielerdealer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-01 12:22
Ik ben van plan om mijn macbook een upgrade te geven met de Samsung 830 series 256Gb SSD.
Dit zal mn macbook ongetwijfeld sneller maken. Nu zat ik even te kijken wat een upgrade van 4Gb naar 8Gb geheugen kost, een 8Gb set van OCZ kost slechts 40 euro.
http://tweakers.net/price...al-ct2kit51264bc1067.html

Ik gebruik mn macbook voornamelijk voor school en dan gebruik ik Word, VirtualBox, NetBeans/Eclipse en dat soort programmas. (Technische Informaticus ;D) Dus geen zware video/foto bewerking programmas.

Mijn vraag is, is de upgrade het wel waard voor in het dagelijkse gebruik?
Dan is het leuk dat er 8gb in zit, maar heb je er ook profijt aan, heeft hier iemand misschien ervaring mee?
Ik denk dat ik dit alleen zal merken wanneer ik meerder VM's zal draaien en verder vrijwel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de vm's ga je het zeker merken je kan er ook meer tegelijk draaien :),
maar voor de rest niet echt nee. maar alleen voor de vm's zou ik het al doen,
want dat werkt gewoon veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik weet niet hoe goed de Crucial set ondersteund wordt, maar ik weet dat deze set in ieder geval goed werkt in de 2010 MacBook Pro's: pricewatch: Corsair 8GB DDR3 SODIMM Memory kit, 1066MHz

Bedenk je ook dat de Samsung SSD enkel op 3Gbps snelheid zal werken en dus niet op z'n hoogste snelheid. Desalniettemin blijft het de beste keus voor een upgrade.

[ Voor 22% gewijzigd door --MeAngry-- op 16-07-2012 21:03 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3wielerdealer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-01 12:22
Bedankt voor jullie adviezen.
Ik dacht dat de OCZ en OCW of iets dergelijks de beste modules waren voor een macbook, maar ik kan me vergissen.

Ik weet inderdaad dat de snelheden die bij de specificaties vermeld staan niet gehaald zullen worden, maar dan nog zijn is ie snel genoeg :).