Kots massaal over Chello !!!!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 616 views sinds 30-01-2008

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-07 22:58

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
en als 1e mijn mening:

ik :r van Chello.

edit:

- ik ben niet tevreden over hun snelheid.
- En hun klantenservice is bout
- er zijn nog 2000 wachtende voor u een moment geduld alstublieft
- dit nummer kost circa f 1,00 / min

- Ik: "meneer mijn verbinding doet het niet is er soms een storring?"
- Helpdesk medewerker "nee, meneer voor zover ik weet is er geen storing. Maar zit u sterker van u modem er wel in? |:( Of zit u UTP kabel erin? WEET U WAT DAT IS? |:(

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Nou... ik ben het lang niet altijd eens met de praktijken van UPC/Chello, maar dit vind ik nog wel meevallen. Okee, alles wordt altijd maar duurder en ik sta er ook niet van te juichen, maar zolang er geen datalimiet is, vind ik het prima.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Ik ga over naar ADSL... :)

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
ik wil meer gal over SJELLO >:)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Uhm ik zie niet helemaal in wat je hiermee wilt bereiken. Een handtekeningen actie zou meer sense maken dan dit botte geflame...

Verder wil ik eerst weten wanneer die prijsverhogingen ingaan, want ik heb officieel nog nix van Chello gehoord over deze kwestie.

Mare als je :r op Chello, dan zou ik zeggen:'zeg je abonnement op!'
Dan heb je misschien geen goede alternatieven, maar als je het er niet mee eens bent, dan moet je er gewoon geen gebruik van maken...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
En dan ook nog een prijs verhoging ...|:(

Die lui zijn helemaal wappie in het hoofd

Grreetzz erikz 8-)

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Verwijderd

Verder wil ik eerst weten wanneer die prijsverhogingen ingaan, want ik heb officieel nog nix van Chello gehoord over deze kwestie.
1 mei

Verwijderd

De brieven vallen deze week (waarschijnlijk morgen) op de mat. Het abo gaat dan dus fl 99,95 kosten, maar je krijgt de kans om je abo te beeindigen. Daar heb je dus echt iets aan...

Verwijderd

Ik kan zelf per internet de acceptgiro betalen.

Het bedrag maak ik dus gewoon 89,-

stelletje lijers

ff mailen met kassa en de consumentenbond en ook dat nog en breekijzer en de week van willibrord

>:)>:)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op dinsdag 27 maart 2001 13:40 schreef Master_Egg het volgende:
en als 1e mijn mening:

Nou en? Wat boeit de kwaliteit nou als het zonder telefoonkosten is. Dat is dus VEEL belangrijker dan de kwaliteit, zie maar wat Casema gebruikers BLIJVEN accepteren omdat er geen telefoonkosten aan zitten. Ik durf te wedden dat ook jij Chello houdt als er geen ADSL beschikbaar is.... gewoon omdat je zelfs 0,1 kbyte/s blijft accepteren... dat doen de Casema gebruikers immers ook massaal >:) Als je eenmaal gewend bent aan de luxe van kabel... ZELFS Casema... dan kom je er niet meer vanaf. Terug naar telefoonkosten zou een zware ontwenningskuur betekenen. We zijn verslaafd en verloren....

Gelukkig haal ik nog 50 kbyte/s :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• schizofreen
  • Laatst online: 15:16

schizofreen

ik & jij

Afbeeldingslocatie: http://reis.nl.fortunecity.com/trein/35/behoorlijk_snel.jpg

Waarom zou ik klagen?
Chello Z.O. Brabant :)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Zal ik mijn snuit eens opentrekken over @homo Leek? Die staat op de 4-na-laatste plek in de top-nogwat van Troubles @home (De @slome gebruikers/klachtengroep

:r

Ik juich bij 10 kb/sec

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ik vind het belachelijk dat eerst nederland moet klagen over de service ,ze er dan pas wat aan doen, en als ze er wat aan gedaan heben , kunnen wij extra dokken , terwijl we nu pas op het level zitten waar we voor betalen ..

ik kots op chello ..

Verwijderd

Ik moet er ook van :r

Ok, hier in Eindhoven werkt het wel goed en snel (tot zo'n 150 Kb/s), behalve de chello email die nog nooit gewerkt heeft. Als ze een tientje extra willen voor de verbeteringen (welke?) mogen ze dat eerst verbeteren.
En het is maar een tientje maar toch...al dat gepraat over breedband is de toekomst en zo. Dan verwacht je dat de prijs omlaag gaat om het toegankelijker te maken.
Als het maar 0,1 of zelfs maar 10K/s zou gaan zou ik meteen opzeggen en aan de telefoonkosten gaan. Ik vind kabel juist fijn vanwege de snelheid. Ik heb niet echt zin om terug te gaan naar mijn 56K modempje, daarmee kun je niks serieus downloaden. Klote monopolie :(

En nu we het toch over upc hebben; hoe krijgen ze het toch voor elkaar om dezelfde priority factuur 2 maal verkeerd te berekenen? Gaat dat niet automatisch? Volgens mij zit daar zo'n miep met een rekenmachientje alle facturen op te stellen...en die priority verbinding is ook vaak slecht.
En mijn oom ging verhuizen en heeft dat meerdere malen doorgegeven aan upc. Schriftelijk nooit bericht gehad. Toen ie (meerdere malen) belde stond ie blijkbaar niet in het bestand, hij bestond gewoon niet als klant! Maar wel kunnen bellen en een rekening ontvangen! Toen heeft ie maar een aangetekende brief met opzegging opgestuurd. Toch eens vragen of dat upc kastje nog in z'n oude huis hangt...

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Op woensdag 28 maart 2001 10:36 schreef schizofreen het volgende:
[afbeelding]

Waarom zou ik klagen?
95,1 kbit/s gemiddeld vind ik helemaal niet snel hoor. Ik ken mensen en die halen bij bART gemiddeld 450 kbit/s , dus ook jij hebt wat te klagen wat dat betreft.

Verwijderd

Moeten jullie eens lezen op www.tweakers.net en dan het artikel van de prijsverhoging!

Hier komt Tijgertje met de volgende uitspraak:

Gepost door Krijgertje Dinsdag 27 Maart 2001
haal ik in ideale omstandigheden 1 Mbit/sec en gemiddeld toch minsten 600kbit/sec
Zulke mensen zijn toch zielig die gewoon hun zelf voor de gek houden en proberen gaaf over te komen!!:r

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op woensdag 28 maart 2001 10:36 schreef schizofreen het volgende:
[afbeelding]

Waarom zou ik klagen?
AnalogX is zwaar zaad, ik haalde daarmee waardes van 600KBytes per seconde wat dus echt niet kan met chello.
Op woensdag 28 maart 2001 14:47 schreef MM het volgende:

Zulke mensen zijn toch zielig die gewoon hun zelf voor de gek houden en proberen gaaf over te komen!!:r
Wat is er mis met die uitspraak :? Hij heeft het over Kbit.

Ik ben overigens dik tevreden, haal altijd 190KB/s (als de andere kant dat aankan tenminste) en de gehele dag een ping van 20-25 naar nederlandse servers. En na jaren van 56K is dat erg lekker.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Op woensdag 28 maart 2001 13:42 schreef Master_Egg het volgende:

[..]

95,1 kbit/s gemiddeld vind ik helemaal niet snel hoor. Ik ken mensen en die halen bij bART gemiddeld 450 kbit/s , dus ook jij hebt wat te klagen wat dat betreft.
95,1 KB/s dat is dus KBytes/s, dat is sneller dan 450 kb/s wat + 55KB/s is.
Moeten jullie eens lezen op www.tweakers.net en dan het artikel van de prijsverhoging!

[..]

Hij heeft het dus over kbits/s, dus 75KB/s gem. en 125 KB/s max, dat is echt niet zo hoog voor chello.
en als 1e mijn mening:

Ik niet :)
Ik wel, gemiddeld 150 KB/s
IDD, zwaar kut, maar die heb ik gelukkig bijna nooit nodig. :7
IDD, belachelijk. :(
Hier heb ik idd maar 1 smiley voor: :r

Verwijderd

Waarvoor gaan jullie zeikerds niet met z'n allen naar een andere provider, als je toch niet tevreden bent.
Altijd hetzelfde liedje, ik maak dit dagelijks mee, klanten die commentaar hebben op Chello/UPC, maar WEL een kabelaansluiting willen ondertussen.....Hypocrieten....Al is de kabel nog zo snel, de klant die achterhaald hem wel
Daar kots ik mijn gal over.......... :r

Verwijderd

Kaashema slachtoffers hebben pas echt reden tot klagen :(

• maartena
  • Laatst online: 08-09-2025
Op donderdag 29 maart 2001 08:24 schreef Reyes het volgende:
En het mooiste van alles is dat Casema gebruikers met zijn allen bewezen hebben hoe krachtig "internet-zonder-telefoonkosten" is... 60.000 abbonee's hebben vorig jaar massaal geaccepteerd wat Casema flikte. Om de bekende reden natuurlijk.... want er is maar 1 reden om Casema te houden >:)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

en als 1e mijn mening:

Ik ook...
[edit]
ik niet (200/700Kbyte/s) :9~
wacht maar tot je ze van dichtbij ziet :r

- Helpdesk medewerker "nee, meneer voor zover ik weet is er geen storing. Maar zit u sterker van u modem er wel in? |:( Of zit u UTP kabel erin? WEET U WAT DAT IS? |:(
[/edit]
Tsja, de clueless helldeskers he....

• schizofreen
  • Laatst online: 15:16

schizofreen

ik & jij

Op woensdag 28 maart 2001 15:26 schreef D³ het volgende:

[..]

AnalogX is zwaar zaad, ik haalde daarmee waardes van 600KBytes per seconde wat dus echt niet kan met chello.
[..]

Wat is er mis met die uitspraak :? Hij heeft het over Kbit.

Ik ben overigens dik tevreden, haal altijd 190KB/s (als de andere kant dat aankan tenminste) en de gehele dag een ping van 20-25 naar nederlandse servers. En na jaren van 56K is dat erg lekker.
Ok, maar niet aleen anaologX maar ook gewoon downloadstatus van IE en downloadstatus van Zonealarm geven deze waarden

Mensen, Mensen, leer toch eens het verschil tussen Kilo-bit en Kilo-Byte

b = bit
B = byte (8 bit)

k = 1000
K = 2^10 = 1024

m = 1.000.000
M = 2^20 = 1.048.576

en wat heeft het voor zin om over getalletjes te lullen als ik gewoon tevreden ben over de snelheid

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:09

DizzyWeb

Ondertiteld

Vraag voor de gein us aan chello wat de max. dl snelheid is... Volgens chello kan die 700 K/s helemaal niet...

Ben zelf nog nooit boven de 300 K/s geweest, en zit gemiddeld op een gangetje van 70 :(

• DizzyWeb
  • Laatst online: 10:09

DizzyWeb

Ondertiteld

~blabla~

[..]

Hunzelf voor de gek houden? 600 Kbit/sec = 75 Kbyte/s... Da vind ik echt niet achterlijk veel ofzo... en 1Mbit/s = 128 Kbyte/s... Das als ideaal voor chello zelfs weinig, of ben ik nou gek? :?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:26
UPC neemt ook voorzorgmaatregelen omdat ze weten dat hun service zuigt: :)
Domain Name: UPCSUCKS.COM

Registrant:

United Pan-Europe Communications, N.V.

P.O. Box 74763
Amsterdam, 1070 BT
NL

Administrative Contact, Technical Contact, Billing Contact:

Bury, Craig D (CDB71) cbury@UPCCORP.COM

United Pan-Europe Communications, N.V.

PO Box 74763
Amsterdam
1070 BT
NL

+31 20 778 9840 (FAX)
+31 20 778 8804

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Chello is hier in Rotterdam perfect, 200 KB/sec vanaf TUdelft en een ping van 25-70 op Demon UK. Het enige mindere is dat de helpdesk medewerkers niet echt veel weten. En AnalogX NetstatLive is een van de weinige programma's die JUISTE informatie geeft over de doorvoer van je NIC. Degene die beweert dat dit programma niet accuraat is mag mij een beter alternatief noemen.

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

nou ik heb echt niks te zeuren over chello heb nu al meer dan een half jaar een goede betrouwbare internetdienst en snelheden zijn ook leuk dus ik kots niet over chello

Verwijderd

ook ik kots zeker niet over chello. Werkt allemaal perfect hier.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:43
ben zeer tevreden over chello. Abo van 100,-/maand is peanuts vergeleken met wat ik kwijt was aan KPN. Snelheid hier is eveneens uitstekend (180KB/s)

Simon

Verwijderd

Mij hoor je inderdaad ook niet klagen met mijn chello-verbinding.
lekker snel(gem 160 KB/sec)
vrijwel nooit storing.(zeg nou niet dat je providers kent die nooit storing hebben)
Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is de max 16 KB/sec upload maar ja daar kan ik voorlopig nog wel mee leven.
sorry jongens maar voor mij : CHELLO RULEZZZZ
(Ik weet wel dat de verbindingen in sommige andere delen van nederland bagger zijn en vindt het wel een kwalijke zaak als daar niets aan gebeurt)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:16
en als 1e mijn mening:

edit:

1. De snelheid is verdomd goed voor 100 piek per maand. Haal jij maar een 1,5 MBit/sec via de telefoon lijn.
2. De opmerking "Hun klantenservice is bout" heeft net zoveel argumentele waarde als "Jij bent lelijk". Mag je zelf concluderen hoe erg bout we zijn >:)
3. 2000 wachtenden? Jezus.. wat kun jij overdrijven (en zeiken)!
4. Dit nummer kost 22ct/per minuut. Niet 1 gulden/minuut. Dus geen gezeik, anders bel niet, en hier weer.. overdrijven is ook een kunst..(en zeiken ook).
5. Ja, we weten wat een UTP kabel is, ik weet niet welke afdeling jullie aan de telefoon krijgen met jullie storingen maar uit eigen ervaring weet ik dat de eindhovense helpdesk allemaal goed verstand hebben van computers en networking, en meer dan de gemiddelde bl@@ter hier op GoT.

zo.. * Warbringer heeft gesproken *ugh*

I want to live forever, so far.. so good.

• Jaapie
  • Laatst online: 08:18
heb al een half jaar chello en nog noooit problemen gehad :)

Verwijderd

nu is de snelheid wel goed. En als ze failliet gaan is toch nie zo erg(krijg 4de kwartaal ADSL)

Verwijderd

Hmm, betaal nog steeds 49,95 voor chello... *D

Verwijderd

Niks te klagen over chello.
Ligt nooit plat, goede snelheden.
en heb de helpdesk nog nooit hoeven bellen dus daar kan ik niet over oordelen.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 16:42 schreef Warbringer het volgende:

[..]

1. De snelheid is verdomd goed voor 100 piek per maand. Haal jij maar een 1,5 MBit/sec via de telefoon lijn.
2. De opmerking "Hun klantenservice is bout" heeft net zoveel argumentele waarde als "Jij bent lelijk". Mag je zelf concluderen hoe erg bout we zijn >:)
3. 2000 wachtenden? Jezus.. wat kun jij overdrijven (en zeiken)!
4. Dit nummer kost 22ct/per minuut. Niet 1 gulden/minuut. Dus geen gezeik, anders bel niet, en hier weer.. overdrijven is ook een kunst..(en zeiken ook).
5. Ja, we weten wat een UTP kabel is, ik weet niet welke afdeling jullie aan de telefoon krijgen met jullie storingen maar uit eigen ervaring weet ik dat de eindhovense helpdesk allemaal goed verstand hebben van computers en networking, en meer dan de gemiddelde bl@@ter hier op GoT.

zo.. * Warbringer heeft gesproken *ugh*
je moet wat he om je eigen bedrijfje te verdedigen om t zomaar te zeggen
>:)

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 13:49 schreef jeroenbeekman het volgende:
Ik ga over naar ADSL... :)
nee dan zijje lekker: KPN |:(

Verwijderd

Ik heb ook absoluut nix te klagen over de verbinding hoor... Altijd lekker snel en dat voor die 100 piekies.. Is het dubbel en dwars waard...

Het enige minpuntje vind ik de aankomende downloadlimiet.. Zit me niet helemaal lekker..

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ook ik vind dat Chello een goed product levert.
Natuurlijk is er altijd wel iets aan te merken (wat mij betreft die upload snelheid), maar goed, daar ben je nederlander voor...
Het enige wat ik wel vind is dat als je eenmaal een storing hebt, je wat verder van huis bent..
De meeste storingen die ik heb gehad duren lanegr dan 24 uur. Records van 1 of 2 weken zijn geen uitzonderingen en dat ze dan bij de helpdesk nog niet pcies weten waar het door komt en voor de zoveelste keer vragen of ik mij modem al gereset heb (a 22 ct/min) dan breekt me klompie echt!

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 18:46 schreef Ook het volgende:
Ook ik vind dat Chello een goed product levert.
Natuurlijk is er altijd wel iets aan te merken (wat mij betreft die upload snelheid), maar goed, daar ben je nederlander voor...
Het enige wat ik wel vind is dat als je eenmaal een storing hebt, je wat verder van huis bent..
De meeste storingen die ik heb gehad duren lanegr dan 24 uur. Records van 1 of 2 weken zijn geen uitzonderingen en dat ze dan bij de helpdesk nog niet pcies weten waar het door komt en voor de zoveelste keer vragen of ik mij modem al gereset heb (a 22 ct/min) dan breekt me klompie echt!

Ook
je naam onder een stukje zetten is irri we weten wel dat je ook bent ;)

• Molybdenum
  • Laatst online: 22-06 23:09
jongens jongens.

ik ben hartstikke tevreden over de kwaliteit van Chello. ik ben nu sinds maart abonnee en geen problemen gehad. netjes 180-190 kB/s als maximum.
100 piek in de maand is idd wel een beetje prijzig, maar je hebt wel continu toegang en het scheelt me 50 piek/maand aand telefoonkosten.

adsl is volgens mij duurder, want je moet er dan ook een provider extra bij nemen!

• JT
  • Laatst online: 15:24

JT

VETAK y0

Soms is chello wel kut, soms niet. Hier is iemand in de flat die het ook heeft. 's Ochtends is de 180 k/s echt geen uitzondering. MAAR als het 9 uur is geweest, dan maggie blij zijn als ie 4-5 k/s haalt !!! DAT is pas kut !!!!

Terwijl een vriend van mij 400 meter verder op gewoon met DAP steeds boven de 100 k zit...

onder 10 k/s : gewoon KUT
onder 25 k/s : behoorlijk irri
onder 35 k/s : kan sneller
onder 50 k/s : snel
onder 70 k/s : lekker
erboven : heerlijk snel.

Al die usertjes die bij 40 k en hoger zitten te zeuren dat het langzaam is, zijn gewoon zeikers.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik ben tevre over chello, haal regelmatig 180 met DAP >:) , ook met gewoon interneten overdag haald hij de 100 als hij zware plaatjes moet downloaden. :D

En die prijsverhoging... ach maakt me weinig uit, betaal de helf dus. En al zou het langzamer worden kan me ook nog niet zoveel schelen met kabel heb je alle tijd :7

Maar dat downloadlimiet zie ik veeeel meer tegen op. Dat beperkt het gewoon ontzettend. Ik weet niet hoe hoog ze het gaan gooien maar ik zit hier wel met een gemiddelde van 13-15 GB in de maand, en kan me niet voorstellen dat ze het limiet hoger gaan leggen dan 5 GB/maand. :( :(

Maar dan nog ga ik het niet opzeggen want ASDL hebben ze hier niet en terug naar m'n telefoonlijntje, NEE dat NOOIT!

edit:

Heb hiero in meer dan half jaar dat ik chello heb er denk ik in totaal 1 dag uitgelegen uitgesmeerd over 10 dagen ofzo

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op woensdag 27 juni 2001 18:55 schreef mafiasven het volgende:

[..]

je naam onder een stukje zetten is irri we weten wel dat je ook bent ;)
Zeurpiet >:) Maar je hebt wel gelijk :o

• pica
  • Laatst online: 06-08 12:06
Darn, jullie zijn wel zwaar verwend zeg.

Bij IGR heb ik een d/l snelheid van 1,5 kb/s, word er 30x per dag afgeflikkerd, en een ping van 2000. Kortom, bijna geen internet voor 60 fl/maand. :r

Degene die hier niet zitten te zeuren, wens ik nog velen jaren internetplezier toe :) , en die wel zitten te zeuren, probeer eens mijn accountje, kijken hoe lang je het uithoud.

Steam

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 20:16 schreef JeanLucPicard het volgende:

Bij IGR heb ik een d/l snelheid van 1,5 kb/s, word er 30x per dag afgeflikkerd, en een ping van 2000. Kortom, bijna geen internet voor 60 fl/maand. :r

Degene die hier niet zitten te zeuren, wens ik nog velen jaren internetplezier toe :) , en die wel zitten te zeuren, probeer eens mijn accountje, kijken hoe lang je het uithoud.
Voor 60 piek/maand krijg ik:
256 kbit/s :r
2500 mb :r
ping van 26 ms... (enige pluspunt)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op woensdag 27 juni 2001 20:16 schreef JeanLucPicard het volgende:

het spijt me voor je >:) kun je onderhand beter gewoon tel hebben, alleen kost da meer dan.

ps. kheb een ping van 50-60

• JT

JT

VETAK y0

Jullie hebben het allemaal over 'ik heb xx ping', maar hoe hebben jullie dat gemeten ? Hoe groot waren de pakketjes ? Naar welke server ? Wat voor connectie aan de andere kant ? Dat maakt allemaal bij elkaar een hoop uit.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Voor alle dumbassen hier nogmaals: Chello gaat echt niet sneller dan 185 kb/sec
Waarom niet? omdat dat begrenst is
Waarom haal jij dan sneller? Omdat je niet goed kijkt, of het zijn hele kleine bestanden, of het zijn txt/bmp bestanden (iets van dien aard) wat gecomprimeerd kan worden overgezonden

Ik ben zelf over de snelheid heel tevreden, zit bijna altijd aan het maximum
Maar hun service is :r
Je belt de 'helpdesk'(gratis gelukkig) maar de meeste van hun medewerkers weten nog minder als mijn grote teen (er zijn echter uitzonderingen, maar niet veel krijg ik de indruk)
Komt nog eens bij dat als je belt, je meestal een half uur of langer moet wachten
En alles wat ze je beloven, komen ze niet na
Als je zelf niks onderneemt, gebeurt er ook niks

Maar goed...hier werkt het.. en hier in NL kan je qua internet verbinding in een woonwijk echt niet veel beter krijgen :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• pica
  • Laatst online: 06-08 12:06
Gewoon CS op strikerz.net :)

Steam

Verwijderd

Sja, sinds UPC/Chello zo slecht in het nieuws kwam is het bij mij juist achteruit gegaan de verbinding, terwijl hij voor die tijd juist best toppie was.

Maar nu ligt hij er toch regelmatig uit, van een paar keer per week tot soms een paar keer per dag. Best irriterend. En ja, bij die helpdesk weten ze idd niet superveel, maar ik weet inmiddels wel met welke vragen ik wel en niet terecht kan bij de helpdesk :D.

Het enige waar ik wel super van baal is die upload snelheid. Vroeger was ik A2000-klant en had ik een upload van 32 kb/s. Dat was niet supersnel, maar nog wel te doen. Nu slechts 16 kb/s. Als ik eens iemanmd over het internet iets wil opsturen duurt het verrot lang. Het vervelendste is eigenlijk nog wel, dat als je upload, dan wordt je max. download snelheid geknepen tot ook 16 kb/s. DAT VIND IK EEN VETTE NAAISTREEK VAN UPC/CHELLO. IK WIL MIJN OUDE 32 KB/S TERUG!!!!

(sorry, moest ff.....)

Verwijderd

Ik zet altijd trouw bij kabeltopics
dat ik nog steeds dial-uploser ben,
en dat ik reikhalzend uitkijk naar
december, wanneer @home bij ons
schijnt te beginnen. :)
Ook van Mxstream is sprake, maar
haar upstream is bagga. :(

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op woensdag 27 juni 2001 20:55 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Ik zet altijd trouw bij kabeltopics
dat ik nog steeds dial-uploser ben,
en dat ik reikhalzend uitkijk naar
december, wanneer @home bij ons
schijnt te beginnen. :)
Ook van Mxstream is sprake, maar
haar upstream is bagga. :(
ik ben zelf ook tot 3 maanden geleden 2 jaar lang een dial-upper geweest, en ik was toen al blij geweest met een KaasHema verbinding!
Al dat gezeik altijd over providers, ik vind dat ze voor het geld wat je betaald vrij goede diensten leveren

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op woensdag 27 juni 2001 20:35 schreef JT het volgende:
Jullie hebben het allemaal over 'ik heb xx ping', maar hoe hebben jullie dat gemeten ? Hoe groot waren de pakketjes ? Naar welke server ? Wat voor connectie aan de andere kant ? Dat maakt allemaal bij elkaar een hoop uit.
Gewoon met quaken overdag....

Wil je nog meer weten????

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op woensdag 27 juni 2001 20:51 schreef dreeke het volgende:
Waarom niet? omdat dat begrenst is
Waarom haal jij dan sneller? Omdat je niet goed kijkt, of het zijn hele kleine bestanden, of het zijn txt/bmp bestanden (iets van dien aard) wat gecomprimeerd kan worden overgezonden
kben niemand tegengekomen die da zei of heb ik nu wat gemist??

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op woensdag 27 juni 2001 21:02 schreef Bobbert het volgende:

[..]

kben niemand tegengekomen die da zei of heb ik nu wat gemist??
Het was vast onder voorbehoud, na het lezen van meerdere van dit soort topics

Iemand had het ook alweer over bART met 450 kb/sec ....Dream on...bART heeft een download max. van ongeveer 60kb/sec (en ja ik heb zelf bART gehad)

• sverzijl
  • Laatst online: 09:43
Bij gebruik van Flashget zit ik continu rond het maximum. Verbinding is hier perfect tot nog toe.

S.

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op woensdag 27 juni 2001 21:10 schreef dreeke het volgende:

[..]

Het was vast onder voorbehoud, na het lezen van meerdere van dit soort topics

Iemand had het ook alweer over bART met 450 kb/sec ....Dream on...bART heeft een download max. van ongeveer 60kb/sec (en ja ik heb zelf bART gehad)
oke daar geef ik je wel gelijk in, sommige mensen zijn dom :)

Maar die van 450 misschien hadden die het over kbits ipv KBytes

• JT

JT

VETAK y0

Op woensdag 27 juni 2001 20:59 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Gewoon met quaken overdag....

Wil je nog meer weten????
Ja. Deze dingen :

1.) CPu
2.) RAM
3.) VGA
4.) Muis
5.) Keyboard
6.) Monitor
7.) Welke versie Quake
8.) Quake 1, 2 of 3
9.) Welke server
10.) Hoeveel spelers
11.) Wat hebben zij van het bovenstaande
12.) Wat voor connectie hebben zij

Ik hoor het nog wel van je.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Haha, ik lees dit topic niet eens. Ik wil alleen ff melden dat ik al 2 jaar via Chello slurf en een zeer tevreden klant ben. Bij elkaar hooguit 1 weekje eraf gelegen.
De snelheid is ook altijd prima. Soms een dipje, maar dat is heel af en toe. 150kb/sec trek je wel van een goede servert af... dus verder geen klagen. :)
Behalve dat kolere 10-je. :P

Net gelezen. :D :D

• Platypussy
  • Laatst online: 03-08 16:18
[etter-mode] :P
Mijn 10 Mbit verbinding via de RuG:
bij Mordax.nl: 721 KByte/s download, 1012 Kbyte/s upload.
bij Ivis.nl: score is rond de 140
[/etter-mode] :P

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op woensdag 27 juni 2001 21:28 schreef JT het volgende:

[..]

Ja. Deze dingen :

1.) CPu Thunderbird 900
2.) RAM 384
3.) VGA geforce mx
4.) Muis logitech
5.) Keyboard logitech
6.) Monitor IIyama
7.) Welke versie Quake tik veel
8.) Quake 1, 2 of 3 3
9.) Welke server pff zou het niet meer weten, snelle natuurlijk.
10.) Hoeveel spelers stuk of 10
11.) Wat hebben zij van het bovenstaande pentium 2 500 32 mb video coo
12.) Wat voor connectie hebben zij (school) 8 mBit

Ik hoor het nog wel van je.
HAHAHAHA tuurlijk.... :P

Zo genoeg?

• Janoz
  • Laatst online: 08:54

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Op woensdag 27 juni 2001 21:38 schreef Platypussy het volgende:
[etter-mode] :P
Mijn 10 Mbit verbinding via de RuG:
bij Mordax.nl: 721 KByte/s download, 1012 Kbyte/s upload.
bij Ivis.nl: score is rond de 140
[/etter-mode] :P
[overettermode]
Ik zat vandaag in de terminalzaal (IWI, ook rug) en heb ook ff Mordax.nl geprobeert

3500KByte/s upstream en 1700KByte/s downstream :)

Thuis trouwens (met @home) rond de 250KByte/s

[/overettermode]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Platypussy
  • Laatst online: 03-08 16:18
[..]
[overettermode]
Ik zat vandaag in de terminalzaal (IWI, ook rug) en heb ook ff Mordax.nl geprobeert
3500KByte/s upstream en 1700KByte/s downstream :)
Thuis trouwens (met @home) rond de 250KByte/s
[/overettermode]
Tja daar kan ik ook niet tegen op... 10 Mbit / 1.25 MB/s is toch wel het matje bij mijn internetverbinding. Wel erg snel trouwens, die verbinding op jouw afdeling. De computers waar ik regelmatig op zit, de HP-UX bakken in het Harmoniegebouw zijn lang zo snel niet. :(

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 21:41
ChelloAfbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/rough/rocketwhore.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/sad/bigcry.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/pukeface.gifUPC

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Verwijderd

Ik heb chello nu al een tijdje (meer dan 6mnd.). Altijd goed geweest. Tot voor kort. Nu valt iedere keer de verbinding weg. Maar daarvoor nooit te klagen gehad.

• Chello200
  • Laatst online: 20-05 19:00
Probeer is met DAP. Ik haal gemakkelijk de 150 kb/s :P

dikzak

• Warbringer
Op woensdag 27 juni 2001 18:21 schreef mafiasven het volgende:

[..]

je moet wat he om je eigen bedrijfje te verdedigen om t zomaar te zeggen
>:)
Ik word indirect afgezeken, dus verdedig ik mezelf ook indirect ;)

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Doe mij maar chello!!!!
gezeik over chello altijd....

Man neem toch een casema... en FEEL the difference...

• Warbringer
Maar hun service is :r
Je belt de 'helpdesk'(gratis gelukkig) maar de meeste van hun medewerkers weten nog minder als mijn grote teen (er zijn echter uitzonderingen, maar niet veel krijg ik de indruk)
Dan moet je je technische zooi niet spuwen tegen de frontoffice, maar doorvragen naar de HELPDESk. En dan niet die van amsterdam, maar eindhoven.. *zucht*

Verwijderd

kots

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Soepkip is tevreden over chello,
niet om hun service, maar die raadpleeg ik toch nooit,(behalve de moeilijkheden die ik bij de aansluiting had)
chello doet het redelijk snel, ligt er bijna nooit uit. Maar dat is niet het belangrijkste.Het kost niks !
ik heb nog nooit een factuur gekregen, sterker nog volgens chello is er bij mij geen kabelaansluiting (zelfs geen tv)
ROTFLMAO

Beste film ooit

• Eindbaas
  • Laatst online: 09-08 09:34
Op dinsdag 27 maart 2001 13:52 schreef FoolZero het volgende:
Uhm ik zie niet helemaal in wat je hiermee wilt bereiken. Een handtekeningen actie zou meer sense maken dan dit botte geflame...

Mare als je :r op Chello, dan zou ik zeggen:'zeg je abonnement op!'
Dan heb je misschien geen goede alternatieven, maar als je het er niet mee eens bent, dan moet je er gewoon geen gebruik van maken...
Bij mij is die prijsverhoging al 2 maand geleden ingegaan, per 1 mei dus

• stiena
  • Laatst online: 11-07 07:21
bij ons is de prijsverhoging er ook al een tijdje.

Over de snelheid klaag ik niet zo, het is ooit veel erger geweest (max 80kb/s , elke week er wel een paar x uit) , nou haal ik de 200kb/s al gauw, en de stabiliteit is beter dan ooit.

Hier is ook geen @home of adsl verkrijgbaar dus dan maar chello

Verwijderd

weinig te klagen, lag er afgelopen maand weer erg vaak vanaf, maar daarvoor en nu ook niet :)

prima snelheid :)

/me klopt af

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 14:46
Alweer de prijsverhogen? Verdienen ze niet genoeg aan de telefoon tikken. Na half kreeg ik te horen dat alle medewerkers afwezig waren.
Ze mogen de service eerst eens verbeteren. Ik heb sinds de 23e november al geen internetverbinding meer.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

Burner NL schreef op 02 December 2002 @ 14:47:
Alweer de prijsverhogen? Verdienen ze niet genoeg aan de telefoon tikken. Na half kreeg ik te horen dat alle medewerkers afwezig waren.
Ze mogen de service eerst eens verbeteren. Ik heb sinds de 23e november al geen internetverbinding meer.
Burnet voor schopkoning! (heb je de datum laatste post al eens bekeken?) :) :z

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:03

Tylen

Neem mij niet te serieus

Ik heb dus al ±2 ,5 jaar chello.
En in het begin was het but. Ik had toen een COM21 modem.
Later toen ik ging verhuizen (Zelfde dorp) kreeg ik een Terayon modem, toen was het allemaal beter.
Maar een half jaar geleden ben ik weer verhuisd (zelfde dorp) en kreeg ik een motorola en sindsdien is mijn verbinding nooit meer down geweest en heb ik altijd 24 uur per dag 7 dagen per week op: Up 16KB/s Down 185KB/s.

Ik ben dus van mening dat het aan de modem's ligt omdat ik ze ondertussen allemaal gehad heb en dus ook ervering heb met allemaal.

Laat iedereen maar overstappen op ADSL. Omdat dat zo goed werkt. Van mij mogen ze.
Als je blij bent met 64KB/s down. hihihihi Chello is goed . uit.

Oja dorp = Zeewolde.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

(Radian vraagt zich af of er nog wel eens door een draad heen gelezen wordt , deze draad is namelijk heel erg oud mensen, wordt eens wakker ! )

Verwijderd

ik kots :r op dit soort kots topics

ik heb ook Chello (Flevoland) en ben op de helpdesk na best tevreden :+

• De_Flexe_Toki
  • Laatst online: 25-07 22:09

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

LOL @ Burner NL :P

specs

Verwijderd

ik ben blij met mijn Cistron adsl account en helpdesk is normaal tarief en ook nog eens slim
hehehe al kost het iets meer ik heb geen gezeik :-)>

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
opzicht vindt ik het wel meevallen de problemen die ik ondervindt
de snelheid is goed voor mij !

het enige irritante is dat als ik mij pc opstart dat ik eerste die chello quickfix moet doorlopen herstarten dan heb ik pas internet via chello :-(
voor de rest valt het mee
maar ok met die 2 euro erbij in januari kan ik net zo goed overstappen naar adsl
kon ik al eerder maar nu wordt de keus toch wel moeilijker of juist makkelijker

• Solosmots
  • Laatst online: 14:58
Jeroen_Tielen schreef op 02 December 2002 @ 15:14:
Ik heb dus al ±2 ,5 jaar chello.
En in het begin was het but. Ik had toen een COM21 modem.
Later toen ik ging verhuizen (Zelfde dorp) kreeg ik een Terayon modem, toen was het allemaal beter.
Maar een half jaar geleden ben ik weer verhuisd (zelfde dorp) en kreeg ik een motorola en sindsdien is mijn verbinding nooit meer down geweest en heb ik altijd 24 uur per dag 7 dagen per week op: Up 16KB/s Down 185KB/s.

Ik ben dus van mening dat het aan de modem's ligt omdat ik ze ondertussen allemaal gehad heb en dus ook ervering heb met allemaal.

Laat iedereen maar overstappen op ADSL. Omdat dat zo goed werkt. Van mij mogen ze.
Als je blij bent met 64KB/s down. hihihihi Chello is goed . uit.

Oja dorp = Zeewolde.
COM21 hiero vanaf het begin toen het nog gelrevision was (3 1/2 jaar terug), en laatste half jaar GEEN problemen, altijd full speed, daarvoor nog wel wat troubs maar niet enorm. Problemen zijn gewoon plaatselijk bij Chello :/

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Donder op met zeiken, ik heb een hafl jaar op CASEMA mnoeten zitten, niemadn loopte te zeiken over die 2 kb/sec, en je was blij als je ping lager dan 700 was!

Alles beter dan een hoge telefoon rekening, en ookal heb je maar 10 kb/sec, je kan de hele dag op internet, voor bijna niks, analoog kost je veel meer!

Zo, dus stop zeiken, anders neem jue maar een 100 mbit huurlijn ofzo. of zoals mij nu, een leuk adsl lijntje ;)

Verwijderd

Die 99,95 zijn dat nou euro's of guldens??

• SimplyMe
  • Laatst online: 22-03 15:23

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

Verwijderd schreef op 29 March 2001 @ 08:24:
Dat Casema bout oke

maar laat de HEMA er buiten

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

roepies natuurlijk. Lees de hele draad dan door.
*OUD TOPIC ALERT*

MechWarrior || Monsters Game

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op 28 maart 2001 @ 14:47:
Moeten jullie eens lezen op [url="http://www.tweakers.net"]www.tweakers.net[/url] en dan het artikel van de prijsverhoging!

[...]

Niet zo maar oordelen. Ik haal altijd (als de andere kant het ook toe staat) 150KB/s en hoger (190 max) met chello.\

De helpdesk, das wel heel erg. Sterker nog mijn email functioneerde niet en nu nog maar nauwelijks, maar denk maar niet dat ik daar nog eens heen bel.

[ Voor 14% gewijzigd door |sWORDs| op 02-12-2002 15:39 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• bierdop
  • Laatst online: 20-07 16:01
Ik vind het een beetje gelul dat dit soort bedrijven hun prijsen kunnen opdrijven terwijl de prijs/kwaliteitsverhouding totaal uit verhouding is. Zelfde verhaal met de NS. Laat ze eerst maar is een fatsoenlijk product neerzetten :r

Bij ons in Eindhoven is de verbinding best wel goed (Max. 185 Byte up, 16 Byte down). Goed genoeg voor de huis-tuin-keukengebruiker, alhoewel de upload best wat hoger zou mogen zijn! Toch vind ik 50 euro wel wat veel --> tijd voor wat fatsoenlijke concurrentie :7

• gabberjoost
  • Laatst online: 11:34
Download (180 kb/s) bij chello is hier (Alkmaar) wel goed, upload gaat nog wel (12 á 13 kb/s). Alleen de ping zuigt aars!
Onmogelijk om online te gamen. Ping schiet zo naar de 2000+. Tweakers.net pingen gaat op zich wel redelijk. Ping schommelt dan tussen de 30 en de 400. Surfen gaat ook wel redelijk snel.
Zit nou te wachten tot ze eindelijk de ping weer eens goed maken, dit zuigt namelijk.
Een paar maanden geleden had ik het zelfde. Was pas na een week of 4 gemaakt... :(

Verwijderd

Radian schreef op 02 December 2002 @ 15:16:
(Radian vraagt zich af of er nog wel eens door een draad heen gelezen wordt , deze draad is namelijk heel erg oud mensen, wordt eens wakker ! )
Ja, het is dan ook veelzeggend dat men een jaar later gewoon de draad weer op kan pakken :Z

'K heb zelf ADSL, m'n oom heeft Chello, continu storingen (en DL 2Kbyte/sec). Na mijn ervaring met xs4all en ADSL heeft hij Chello opgezegd en ADSL aangevraagd. Als je de optie hebt lijkt me dat logischer dan een :r topic :P

Verwijderd

@home hebben het ook gedaan vorige jaar, 11% omhoog ook nog..

• d_marf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:27
is het niet zo dat ze de kabel volgend jaar willen opengooien voor concurrentie? weet iemand hier wat meer van???

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

dan is casema helamaal zo slecht nog niet ;)

🇪🇺 pro Europa!

Verwijderd

Ik weet niet wat iedereen hier loopt te klagen en elkaar loopt na te praten enzo maar chello is echt wel goed te doen laatste tijd.
Ik haal altijd ~150k/sec + laatst zat m'n eggdrop bot nog 1+ maand connected op irc. vrij stabiel dacht ik zo.

Over die prijsverhoging, tsja alles wordt duurder, als je over die paar euro gaat liggen janken ben je best wel zielig bezig.

En zeggen dat je gaat overstappen op ADSL is nog zieliger want dat is nog duurder/minder qua prijs/snelheid verhouding.'

Een tevreden chello klant.

• InterCC
  • Laatst online: 14-06 13:42
Solosmots schreef op 02 December 2002 @ 15:27:
[...]

COM21 hiero vanaf het begin toen het nog gelrevision was (3 1/2 jaar terug), en laatste half jaar GEEN problemen, altijd full speed, daarvoor nog wel wat troubs maar niet enorm. Problemen zijn gewoon plaatselijk bij Chello :/
exact het zelfde hier..
Sinds gelrevision (was klote was, want 30kb/s down en af toe klote pings+lag :|) sinds chello is de snelheid er echt veel beter op geworden.. Als de server die me stuurt maar snel is haal ik 190 kb/s down en 15 up ofzo..
Maar nog wel eens gezeik met een gateway die ineens stopt, dns wat loopt te kloten enz enz.

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 14:29
Ik ben nu gebruiker van chello 2 jaar. Dat is mijn eerste breedband internet aansluiting. Ik had om de 1 mnd. Problemen met chello ,snelheid,verbinding en lage ping,.Ik had wel mooie 160Kb/s download maar sinds 2 weken gaat het niet goed 55Kb/s. Ik bel de helpdesk maar ze zeggen dat de verbinding tussen mijn cable-modem en server goed is en verder kunnen ze mij niet helpen en ze garanderen niet de snelheid van 160Kb/s :? Waarom staat dan op hun site een reclame dat de snelheid van hun netwerk 1500kbit/s is :? Ik heb tot nu toe in Eibergen (vlakbij Haaksbergen) geen mogelijkheden om snellere verbinding te krijgen zoals ADSL 8Mbit/s (of weet iemand een provider die dat wel aanbied want ik heb veel over voor de snelheid en andere provider ?) Mijn moeder heeft ook helaas chello in Rotterdam en ze haalt bagger 70Kb/s maar betaald wel hetzelfde geld als ik toen met 160Kb/s ? Dat is toch niet eerlijk. En noch iets:
Vorig week was ik in Polen – Jelenia Gora 180.000 inwoners in Karkonosze gebergte (vormalige ost-blok voor die gene die niet weten ;) ) bij een collega en die had 1 jaar Internet via ADSL en haalde download boven 1MB/s !!!!! en upload van 90Kb/s voor nu let op : 67Euro en tot nu toe zie hij nooit problemen! Ik wil alleen daarmee zeggen dat in Nederland veel in de Politiek en op straat word gepraat over Internet uitbreiding en snelheid verbetering maar word in mijn ogen helemaal niet in prakrijk uitgevoerd.

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

• Xandrios
  • Laatst online: 09-08 18:57
Oude koe ;)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.