Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor studie & gaming

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Voor mijn nieuwe studie Communication & Multimedia Design heb ik een nieuwe laptop nodig.
Ik heb een budget van rond de €1000 wat maximaal kan oplopen tot €1100. Ik zal de laptop nodig hebben voor het gebruik van Adobe programmas en video bewerking/rendering. Maar daarnaast wil ik hem ook gebruiken voor gaming. (Diablo 3, Guild wars 2, dat soort games) Ik wil graag waar voor m'n geld en heb dus het liefst de hoogst mogelijke specs voor +/- €1000.

Ik heb het liefst een 15inch laptop, maar een 17inch laptop kan ook geen kwaad, als het maar niet lager dan 15inch gaat. Het merk maakt me ook niet zoveel uit, het liefst geen overpriced spul zoals Alienware. Gewoon goede specs voor mijn geld, ongeacht wat voor merk.

Ik heb zelf een beetje gezocht en kwam op een Dell XPS 17. (omdat ik bekent ben met dell, de rest is onbekend gebied voor me) http://www.dell.com/nl/p/...0x7m35&model_id=xps-l702x

Graag hoor ik wat jullie hierover denken, en misschien hebben jullie betere opties dan een Dell XPS 17.
Als er extra informatie nodig is, geef ik die graag.

Met vriendelijke groet,

EnigmaRSN

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik heb net de laptopregeling ontvangen en dit zijn de vereiste waar de laptop nog meer aan moet voldoen:

1. Minimaal één van de volgende processoren: Intel Core i5 of een recente AMD Phenom II;
2. minimaal 4 GB geheugen;
3. minimaal 500 GB harde schijf;
4. videokaart met ondersteuning van DirectX of OpenGL en minimaal 256 MB eigen geheugen;
5. minimaal 1024X768 TFT-scherm;
6. minimaal USB 2.0 en FireWire;
7. ondersteuning voor draadloos netwerk, die voldoet aan de WiFi-norm.

Zoals ik al eerder vermeld heb denk ik dat punt 1 t/m 4 wel wat 'sterker' mogen i.v.m. mijn prijsklasse.

In ieder geval, alvast bedankt tweakers _/-\o_

EnigmaRSN

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Ga je het ook veel meenemen, vind je het gewicht ook belangrijk?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan het veel mee te nemen, dus ik heb een liefst een laptop met degelijke bouwkwaliteit.
Gewicht is niet zo van belang, het liefst natuurlijk zo licht mogelijk maar gewicht is niet een bepalende factor.

Met vriendelijke groet,

EnigmaRSN

Verwijderd

Ik ga deze opleiding ook doen! :p Zelf ga ik de Asus N56VM-S4050V halen, mss wat voor jou? Er zit geen firewire op though (wel 4x USB 3.0) maar bij de vereiste specificaties van de school waar ik ga studeren is dit ook helemaal niet gevraagd.

De N56VM-S4050V heeft:
Minimaal één van de volgende processoren: Intel Core i5 of een recente AMD Phenom II;
Intel Core i7 3610QM (Ivy Bridge quad core cpu)
minimaal 4 GB geheugen;
6GB RAM (die kan je zelf nog uitbreiden voor meer)
minimaal 500 GB harde schijf;
500 GB precies
videokaart met ondersteuning van DirectX of OpenGL en minimaal 256 MB eigen geheugen;
NVIDIA GT 630M van 2GB, goed genoeg om de meeste games op medium te spelen.
minimaal 1024X768 TFT-scherm;
1920x1080 FULL-HD scherm
minimaal USB 2.0 en FireWire;
4x USB 3.0, geen FireWire
ondersteuning voor draadloos netwerk, die voldoet aan de WiFi-norm.
Duh :D

900 euro , dan bespaar je nog wat geld en kan je er misschien nog een SSD in proppen. Even een caddy kopen en de optische drive vervangen met de SSD.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 14:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klopt ik vond het ook al zo raar, en ben benieuwd of ze wel echt Firewire gebruiken op mijn (toekomstige) school. Ik zal even wat meer informeren, want mét Firewire is er zo weinig keuze heb ik het idee. :/
Heel veel sites vermelden niet eens of er Firewire opzit of niet. :P

RiipJawz waar ben je van plan deze laptop te gaan kopen, aangezien ik niet echt weet wat betrouwbare sites zijn etc?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 14:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:04:
Klopt ik vond het ook al zo raar, en ben benieuwd of ze wel echt Firewire gebruiken op mijn (toekomstige) school. Ik zal even wat meer informeren, want mét Firewire is er zo weinig keuze heb ik het idee. :/
Heel veel sites vermelden niet eens of er Firewire opzit of niet. :P
Ja precies, met Firewire valt een groot deel van de mogelijkheden al weg. Ik vind het ook raar van je school :P

• Vinand
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:16:
Ik ben van plan het veel mee te nemen, dus ik heb een liefst een laptop met degelijke bouwkwaliteit.
Gewicht is niet zo van belang, het liefst natuurlijk zo licht mogelijk maar gewicht is niet een bepalende factor.

Met vriendelijke groet,

EnigmaRSN
Je zou kunnen kijken naar de Vaio S15... Heeft ook een degelijke afwerking, een goede accuduur en het voordeel is dat deze laptop ondanks dat het een volledige notebook is geen ene drol weegt. (weegt minder dan 2 kg!!!).

Anders is de Asus N56 hieronder zeker een goede keuze alhoewel de verise met de nvidea Gforce 650M jammer genoeg geleverd word zonder backlit keys, en met een mindere schermpaneel, waar de verise met de 630M wel weer geleverd word met een uitstekende schermpaneel. Aan de andere kant heeft de Vaio S15 een fantastische middenweg: Geforce 640M die tevens ook geleverd word met een uitstekende IPS Full HD scherm.

17 Inch zou ik absoluut niet adviseren aangezien je hem wel veel wilt gaan meenemen. Anders had ik zeker ook de Inspiron 17R SE geadviseerd. Is alleen erg zwaar (2.9KG) en is daarnaast ook erg groot in formaat.

Aangezien je student bent kun je tevens nog studentenkorting krijgen bij de Sony studenten store. Misschien iets om naar te kijken. FireWire hebben ze beide niet.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb iemand op de opleiding gevraagd of hij dat Firewire überhaupt wel gebruikte, en hij zei van niet.
Er is alleen een regeling waardoor ik €500 kan terugkrijgen, en wil ik dat, dan moet ik wel Firewire hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:10:
Ik heb iemand op de opleiding gevraagd of hij dat Firewire überhaupt wel gebruikte, en hij zei van niet.
Er is alleen een regeling waardoor ik €500 kan terugkrijgen, en wil ik dat, dan moet ik wel Firewire hebben.
Wow dat slaat echt nergens op 8)7 Ik kan natuurlijk niet voor jou bepalen of je je geld terug mag hebben :9 Vaag zeg, misschien even bellen naar de school om verhaal te vragen...

• Vinand
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:10:
Kijk anders dan maar naar de Vaio F series... Zo een beetje de enigste redelijke geprijsde laptop met een FireWire aansluiting, goede specs en een redelijke acceptabele scherm...

Niet mijn favoriet aangezien ik hem persoonlijk foeilelijk vind, en daarnaast ook heel erg zwaar en een bizar dom en lomp formaat heeft (kijk zelf maar dan schrik je je kapot van hoe idioot een laptop vormgegeven kan worden) en daarnaast is de accuduur ook stukken minder dan de asus N series en de Sony S series.

Je kan beter de FireWire laten varen... Maar aan de andere kant is die 500 euro wel erg veel geld... Heel veel...

Verwijderd

Vinand schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:13:
[...]Je kan beter de FireWire laten varen... Maar aan de andere kant is die 500 euro wel erg veel geld... Heel veel...
Idd, waarom zou een school zoveel geld teruggeven, alleen maar zodat je voor een laptop met firewire gaat :/

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:57
Op druk een firewire kaartje in zo'n ExpressCard slot. Dan voldoe je ook aan de eisen en ben je veel flexibeler in je keuze volgens mij.

• Martao
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 10:50
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:16:
[...]

Idd, waarom zou een school zoveel geld teruggeven, alleen maar zodat je voor een laptop met firewire gaat :/
Da's natuurlijk niet zo. Ze hebben een regeling voor korting, mits je aan de voorwaarden voldoet.
Dat daar FireWire in staat is ongetwijfeld een kwestie van luiheid. Ik heb die poort werkelijk nog nooit gebruikt.

Verwijderd

Martao schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:18:
[...]

Da's natuurlijk niet zo. Ze hebben een regeling voor korting, mits je aan de voorwaarden voldoet.
Dat daar FireWire in staat is ongetwijfeld een kwestie van luiheid. Ik heb die poort werkelijk nog nooit gebruikt.
Ja dat zal het wel zijn, niet aan gedacht :P

• Epep
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-11 07:48
Ja kan ook via een exprescard, een insteekkaard, voldoen aan de firewire norm,
bijvoorbeeld met de LaCie Firewire 800 ExpressCard 34 van 30 euro.

Zeker als je de kaart later niet gebruikt is dat een goede investering om toch 470 euro terug te krijgen en een betere laptop.

P.S. zoals hieronder staat hebben veel laptops geen exprescard meer, blijkbaar wordt ik oud :X

[ Voor 46% gewijzigd door Epep op 17-07-2012 14:28 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:28

Edmin

Crew Council

get on my horse!

• Vinand
Vind ik persoonlijk echt een kansloze en nutteloze regel.
Ik vind het heel beleefd en representatief dat hij onder zijn berichten ons een persoonlijke "groeten" erbij zet.

En nu weer on topic. :)

Verwijderd

Epep schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:20:
Ja kan ook via een exprescard, een insteekkaard, voldoen aan de firewire norm,
bijvoorbeeld met de LaCie Firewire 800 ExpressCard 34 van 30 euro
Noem mij een laptop die nog zo'n insteekkaart heeft? Ja, thinkpad. Maar die hebben sowieso ook firewire... Met die €500 terug wordt de T530 of latitude E6530 ook een erg leuke keus.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik dit mag posten maar vooruit:

Laptopregeling Communication & Multimedia Design 2011 / 2012
De afdeling CMD wil de aanschaf van een laptop door studenten zo aantrekkelijk mogelijk maken en biedt daarom onderstaande laptopregeling:

De regels
1. De geldigheidsduur van deze regeling is van 1 september 2011 tot 1 september 2012.
2. Elke eerstejaars student met een eerste inschrijving bij de voltijdse opleiding CMD komt voor de regeling in aanmerking.
3. De student schaft voor 1 februari van het eerste jaar van zijn studie een laptop aan die aan de eisen van de opleiding voldoet. Vervolgens levert hij/zij het originele aankoopbewijs en een kopie daarvan en de specificatie van de Laptop voor 1 februari 2012 in bij het Onderwijs Service Bureau (OSB) waaronder CMD valt in. Na de sluitingsdatum (01-02-2012) zal er een contract worden opgemaakt.
4. De laptop dient voorzien te zijn van een draadloze netwerkkaart die voldoet aan de WiFi-norm.
5. Als de student binnen vier jaar zijn studie afsluit met een bachelortitel, dan ontvangt hij als bonus € 500,- van de opleiding. Voltooit hij zijn studie binnen vijf jaar, dan ontvangt de student € 300,- van de opleiding. Als de student meer dan vijf jaar over de studie doet of de studie zonder diploma beëindigt, dan ontvangt hij geen bonus.
6. Studenten die al langer staan ingeschreven, kunnen ook van de regeling gebruik maken maar ontvangen een lagere premie;
Tweedejaars studenten ontvangen € 400,- respectievelijk € 200,- en derdejaars studenten ontvangen € 300,- respectievelijk € 100,- als zij voor 1 februari 2012 een geldige aanvraag indienen.
De opleiding verstrekt de bonussen achteraf, om de administratieve verwerking zo eenvoudig mogelijk te houden.

Hoe maak je gebruik van de regeling?
1. Lever een origineel op naam gesteld aankoopbewijs en specificatie van een laptop die aan de gestelde eisen voldoet in. Deze dien je compleet voor 1 februari 2012 aan te leveren. Dit kan je doen bij het OSB van Communication & Multimedia Design in D3.040. Aanvragen na 1 februari 2012 worden niet meer gehonoreerd.
2. Omstreeks eind februari 2012 ontvang je een mail waarin je wordt uitgenodigd om je contract te komen tekenen welke ook door het afdelingshoofd is ondertekend. Let op een contract wat niet is ondertekend voor 1 mei 2012 is niet geldig en wordt na afloop van je studie ook niet gehonoreerd.
3. Tijdens je studie kun je gebruik maken van een bedraad en draadloze verbinding met het breedbandinternet van de NHL.
4. Vraag bij het behalen van je bachelortitel je bonus aan met overhandiging van je geldige deelnameformulier. Het geldbedrag wordt overgemaakt op een door jou aan te geven bankrekeningnummer.

Als opleiding bevelen we MacBook Pro aan!

De eisen aan de laptop voor Windows
1. Minimaal één van de volgende processoren: Intel Core i5 of een recente AMD Phenom II;
2. minimaal 4 GB geheugen;
3. minimaal 500 GB harde schijf;
4. videokaart met ondersteuning van DirectX of OpenGL en minimaal 256 MB eigen geheugen;
5. minimaal 1024X768 TFT-scherm;
6. minimaal USB 2.0 en FireWire;
7. ondersteuning voor draadloos netwerk, die voldoet aan de WiFi-norm.

De eisen aan de laptop voor MacBook
1. Minimaal MacBook 13 inch 2,3 Ghz

Ik persoonlijk weet nog niet of ik het nodig vind een laptop mét Firewire aan te schaffen, omdat het blijkbaar onnodig is, alleen die €500 spreekt me ook wel weer aan..

Verwijderd

/me merkt subtiel op dat de 'aangeraden' macbook pro niet voldoet aan de voorwaarden...

Verwijderd

''bevelen we MacBook Pro''

Verkooptrucje, Windows is net zo goed, en voor minder geld, heb je dan een betere laptop. Hipsters everywhere tegenwoordig. Hier zie je echt weer dat scholen verschillen, bij mij staat namelijk dat bij het lesgeven gebruik gemaakt gaat worden van Windows en dus is de uitleg Windows-based.

En heeft de school niet toevallig een klein foutje gemaakt in dit document? minimaal USB 2.0 en FireWire. Hoort dit geen of te zijn? Dan is FireWire namelijk optioneel wat veel logischer zou zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 14:33 ]

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-11 01:10

Koenvh

Hier tekenen: ______

Waarom zie ik geen Linux er tussen staan?
Ontopic:
Windows is beter en goedkoper, de Macbook heeft niet eens alle vereisten van de Windows laptop maar is wel goedgekeurd? Welke smoes zullen ze daarvoor hebben?

🠕 This side up

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook niet van plan een macbook pro te kopen hoor. :P
Ben een fan van windows als het gaat om PC's en laptops, apple is voor mij meer van de telefoons en muziekspelers.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Hoe opmerkelijk dat je geen CD-ROM speler nodig hebt. Daar kan je mooi een SSD in kwijt :)

Verwijderd

De geldigheidsduur van deze regeling is van 1 september 2011 tot 1 september 2012. Dit betekent dan toch dat na 1 sep 2012 dit helemaal niet meer van toepassing is. In dat geval is een N56VM of VZ de beste keuze imo.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 16:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:46:
De geldigheidsduur van deze regeling is van 1 september 2011 tot 1 september 2012. Dit betekent dan toch dat na 1 sep 2012 dit helemaal niet meer van toepassing is. In dat geval is een N56VM of VZ de beste keuze imo.
Zou kunnen, weet ik niet. Maar mocht mijn keuze op geen Firewire vallen dan ga ik denk ik inderdaad voor een Asus N56VM/VZ. :)

Bedankt voor de hulp, en mochten jullie toch van betere laptops weten, hoor ik dat graag. O-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:48:
Ik ga deze opleiding ook doen! :p Zelf ga ik de Asus N56VM-S4050V halen, mss wat voor jou? Er zit geen firewire op though (wel 4x USB 3.0) maar bij de vereiste specificaties van de school waar ik ga studeren is dit ook helemaal niet gevraagd.

De N56VM-S4050V heeft:
Minimaal één van de volgende processoren: Intel Core i5 of een recente AMD Phenom II;
Intel Core i7 3610QM (Ivy Bridge quad core cpu)
minimaal 4 GB geheugen;
6GB RAM (die kan je zelf nog uitbreiden voor meer)
minimaal 500 GB harde schijf;
500 GB precies
videokaart met ondersteuning van DirectX of OpenGL en minimaal 256 MB eigen geheugen;
NVIDIA GT 630M van 2GB, goed genoeg om de meeste games op medium te spelen.
minimaal 1024X768 TFT-scherm;
1920x1080 FULL-HD scherm
minimaal USB 2.0 en FireWire;
4x USB 3.0, geen FireWire
ondersteuning voor draadloos netwerk, die voldoet aan de WiFi-norm.
Duh :D

900 euro , dan bespaar je nog wat geld en kan je er misschien nog een SSD in proppen. Even een caddy kopen en de optische drive vervangen met de SSD.
Allemaal leuk en aardig maar hoe kan TS gamen zonder Optical Drive?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:51
En dan krijg je na 4 jaar in het gunstigste geval pas je €500,-.. Wat een idiote regeling. De constructie zit ook nog vreemd in elkaar (voor 1 feb aanschaffen, actie geldig tot september etc)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 03:05:
[...]

Allemaal leuk en aardig maar hoe kan TS gamen zonder Optical Drive?
Ja als hij serieus wil gamen kan ie een ssd beter laten natuurlijk. Anders zijn ISO´s + Daemon altijd nog een mogelijkheid :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:16:
[...]

Zou kunnen, weet ik niet. Maar mocht mijn keuze op geen Firewire vallen dan ga ik denk ik inderdaad voor een Asus N56VM/VZ. :)

Bedankt voor de hulp, en mochten jullie toch van betere laptops weten, hoor ik dat graag. O-)
Je hebt 2 keuzes op dit moment: Verwijderd in "Multimedia: De nieuwe Asus N56VM (S4032V) of toch een XPS?"
of 3, als je de sony S15 ook mee rekent.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:16:
[...]

Ik ga hem bij de Mediamarkt in Rotterdam kopen of bij Alternate in Ridderkerk, ik kwam er nu pas achter dat je dat nog vroeg 7(8)7

• basbroekhuis
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 12:29
Koop hem dan bij de mediamarkt, daar is de service als het goed is vele male beter!

Verwijderd

De service bij alternate schijnt inderdaad dramatisch te zijn...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:33:
De service bij alternate schijnt inderdaad dramatisch te zijn...
Kheb me PC telefonisch besteld en afgehaald bij Alternate, niets op aan te merken! Misschien heb ik net geluk gehad :9

• basbroekhuis
En misschien om het ijs nog een keer te breken in Amerika is de Asus G55 uit, nog niet in Europa, maar dat schijnt echt een beest van een laptop te zijn. De 17 inch wordt al verkocht maar de 15 inch is een stuk goedkoper die ligt rond de 1000/1200 euro. Misschien is dat ook een kijkje waard.

Specs:
3rd Gen Core i7-3610QM
15.6" FHD (1920x1080)
NV GTX 660M 2.0GB
750GB,7200rpm/ 8GB DDR3
4x USB 3.0/ Bluetooth 4.0
staat te koop voor 1265 dollar dat is als het goed is zoon 1000 euries.

[ Voor 27% gewijzigd door basbroekhuis op 18-07-2012 14:58 . Reden: Specs van Asus G55 toegevoegd. ]

Verwijderd

Zowel de 15 als de 17.3" asus G-serie is altijd hopeloos overpriced geweest in nederland. Ik kwam laast op het forum van anandtech, daar zei iemand dat een G-serie $500 goedkoper was dan een alienware en bovendien betere specs had. In Nederland is het eerder omgekeerd

Enne, $1250 = €1300+ als asus gunstige conversieratio's toepast.. Niet €1000.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 15:03 ]

• basbroekhuis
Ah dan valt het inderdaad heel erg tegen.

Dan kun je alsnog beter voor N56 gaan,
Ik zit zelf ook te twijfelen tussen N56 of N76.

Verwijderd

Heb de 17 inch versie van N76.
Wel een fijn ding echter zit er een blok van een oplaadblok bij.
Mijn huidige oplader is bijna 2,5 keer zo klein (en ook lichter) (Acer Aspire 7740G).
Dus moet je wel rekening mee houden als je de Asus serie heeft.

Maar er zit een superieur geluid in (Zeker in combinatie met de losse subwoofer)
en ziet er gewoon zeer strak uit. Heeft een beetje weg van een Macbook (alleen mijn eigen mening
vindt ik deze variant mooier). Moet alleen wel even wennen aan het scherm deze is wat "helderder"
dan mijn huidige laptop. (Heb m nu net twee weken en gebruik m ook voor gelijkwaardige dingen zoals gamen/studie)

• basbroekhuis
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:26:
Heb de 17 inch versie van N76.
Wel een fijn ding echter zit er een blok van een oplaadblok bij.
Mijn huidige oplader is bijna 2,5 keer zo klein (en ook lichter) (Acer Aspire 7740G).
Dus moet je wel rekening mee houden als je de Asus serie heeft.

Maar er zit een superieur geluid in (Zeker in combinatie met de losse subwoofer)
en ziet er gewoon zeer strak uit. Heeft een beetje weg van een Macbook (alleen mijn eigen mening
vindt ik deze variant mooier). Moet alleen wel even wennen aan het scherm deze is wat "helderder"
dan mijn huidige laptop. (Heb m nu net twee weken en gebruik m ook voor gelijkwaardige dingen zoals gamen/studie)
Bedankt voor de informatie, ik denk dat ik nu toch maar voor een 15inch ga.

Nu moet ik dan wel kiezen welke er zijn er twee die mij echt aanspreken

ASUS N56VZ-S4022V
Waarover ik helemaal niks hoor hier? (waarom niet?)

ASUS N56VZ-S4035V

• ReWinD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
basbroekhuis schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:49:
[...]

Bedankt voor de informatie, ik denk dat ik nu toch maar voor een 15inch ga.

Nu moet ik dan wel kiezen welke er zijn er twee die mij echt aanspreken

ASUS N56VZ-S4022V
Waarover ik helemaal niks hoor hier? (waarom niet?)

ASUS N56VZ-S4035V
Voor de S4022V betaal je ruim 200 euro meer dan voor de S4035V en het verschil is:

Voordeel S4022V:

- BluRay writer
- Backlit toetsenbord
- 250gb hdd extra

Dus ik denk dat deze versie minder aantrekkelijk is.

• basbroekhuis
Dat is wel zo, maar aan de andere kant, hier kan je hem o.a bij de mediamarkt halen.
Die staan veel beter aangeschreven dan die ''campusshop'' Ik krijg trouwens ook het gevoel met die rating op tweakers dat alleen de slechte ervaringen erop staan en soms hele goeden ertussen.

Dus wat zouden jullie doen de 22V of de 35V?

• ReWinD
  • Niet online
basbroekhuis schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:42:
Dat is wel zo, maar aan de andere kant, hier kan je hem o.a bij de mediamarkt halen.
Die staan veel beter aangeschreven dan die ''campusshop'' Ik krijg trouwens ook het gevoel met die rating op tweakers dat alleen de slechte ervaringen erop staan en soms hele goeden ertussen.

Dus wat zouden jullie doen de 22V of de 35V?
Ga je BluRay films bekijken en/of branden op je laptop? Vind je het belangrijk om een verlicht toetsenbord te hebben? Als je dit niet zoveel uitmaakt zou ik sowieso voor de S4035V gaan, dat scheelt meer dan 200 euro! En als je later besluit om er een SSD bij te plaatsen moet je toch je optische drive eruit halen wil je je andere harde schijf ook nog behouden.

• The BounceR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 15:38
zijn er ondertussen al andere winkels waar de S4035V verkrijgbaar is? ik sta zelf op het punt om deze te bestellen bij de campusshop als er geen alternatieven zijn.

• ReWinD
  • Niet online
The BounceR schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:38:
zijn er ondertussen al andere winkels waar de S4035V verkrijgbaar is? ik sta zelf op het punt om deze te bestellen bij de campusshop als er geen alternatieven zijn.
Voor zover ik weet is campusshop idd de enige winkel. Qplaza had er wel een paar, maar die zijn inmiddels al verkocht.
Pagina: 1