Deze router crashed steeds, wanneer ik grotere bestanden +/- 2GB wil back-uppen over het internet
Dit gebeurd tijdens een back-up tussen 2 nassen die via een VPN-verbinding zijn verbonden.
De opstelling ziet er als volgt uit:
• Op de router is er via LAN enkel een 8-poorts gigabit-switch aangesloten en via WAN een 5-poort switch modem, waarvan deze laatste rechtstreeks is verbonden met het internet.
• Op de 8-poorts gigabit-switch zijn 6 kabels aangesloten, voor de vaste computer, Synology Nas, audioapparten, mediastreamers, enz…
• Op de 5-poorts 10/100Mbps-switch zijn 3 kabels aangesloten, 1x voor de TV-Decoder, de TP-Link router en de modem naar het internet.
• Wifi staat vast op kanaal 11: met maximaal 2 gebruikers online.
• Verschillende standaard poorten geforward.
• VPN PPTP Passthrough: staat aan, al het overige staat uit.
• Firewall staat uit.
• DMZ staat uit.
• USB-storage, Ftp-server, print-server en media-server staan uit.
• Heeft als Firmware: 3.13.12 Build 120405 Rel.33996n.
• Staat in de meterkast opgesteld.
Iemand die me voor dit probleem een eenvoudige en stabiele gigabit-router kan aanbevelen
Dit gebeurd tijdens een back-up tussen 2 nassen die via een VPN-verbinding zijn verbonden.
De opstelling ziet er als volgt uit:
• Op de router is er via LAN enkel een 8-poorts gigabit-switch aangesloten en via WAN een 5-poort switch modem, waarvan deze laatste rechtstreeks is verbonden met het internet.
• Op de 8-poorts gigabit-switch zijn 6 kabels aangesloten, voor de vaste computer, Synology Nas, audioapparten, mediastreamers, enz…
• Op de 5-poorts 10/100Mbps-switch zijn 3 kabels aangesloten, 1x voor de TV-Decoder, de TP-Link router en de modem naar het internet.
• Wifi staat vast op kanaal 11: met maximaal 2 gebruikers online.
• Verschillende standaard poorten geforward.
• VPN PPTP Passthrough: staat aan, al het overige staat uit.
• Firewall staat uit.
• DMZ staat uit.
• USB-storage, Ftp-server, print-server en media-server staan uit.
• Heeft als Firmware: 3.13.12 Build 120405 Rel.33996n.
• Staat in de meterkast opgesteld.
Iemand die me voor dit probleem een eenvoudige en stabiele gigabit-router kan aanbevelen