Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:07
Hoi allemaal,

Ik zoek een nieuwe smartphone, omdat mijn HTC Legend het heeft begeven.

Ik heb onder andere gekeken naar de HTC one V, de Sony Xperia U / Sola of een Samsung Galaxy Advance.
Ik ga hem vooral gebruiken voor de volgende dingen, in volgorde van belang:
1 Bellen
2 Whatsapp
3 Muziek luisteren
4 Mail checken

Wat zou een goede telefoon voor mij zijn? Hoeft niet eentje uit het bovenstaande rijtje te zijn.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Volgens mij kan je al deze dingen behoorlijk goed.
Dan zou ik kiezen voor audio, bijvoorbeeld Galaxy S met Wolfson DAC. De LG Optimus Black heeft naar mijn ervaring ook behoorlijk goede audio.

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 16:18
Ik zit met hetzelfde euvel en kwam al snel uit bij de Sony Ericsson Xperia Arc S, met name omdat deze een groot scherm heeft (>4inch) en een redelijk goede camera (8mp). Ik ben me overigens nog aan het orienteren maar lijkt wel een aardige optie. Hij kost ongeveer € 250,-

Verwijderd

Samsung Galaxy S2. pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart Zit je wel iets over je budget heen maar dan heb je ook een goeie telefoon.

Anders even op V&A kijken?

• Sigis
Beiden leuke toestellen alleen niet te beste audio. Gewone Galaxy S is qua prestaties een stuk minder, maar de audio is veel beter. Verder ruimschoots goed genoeg voor bellen, whatsapp en mail.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:24
S2 kan je voor 300 euro wel vinden. Misschien zou ik de mijne wel wegdoen voor dat geld. Het blijft echt een toptoestel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Sigis
ph4ge schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:35:
S2 kan je voor 300 euro wel vinden. Misschien zou ik de mijne wel wegdoen voor dat geld. Het blijft echt een toptoestel.
Je kan mijn S2 kopen voor 300 euro :).
Goed toestel, alleen is de Yamaha DAC minder dan de Wolfson's van de Galaxy S of S3. Niet slecht ook, dus als het voor jou goed genoeg is zeker een goede keuze.
Pagina: 1