Ik ben op zoek naar een goede tv-kaart voor in mijn computer.
Ik wil daarmee tv kijken op mijn computer.
In mijn vorige pc gebruikte ik een kaart van hauppage maar deze werkt nu helaas niet meer omdat hij te oud is voor mijn nieuwe systeem.
Deze kaart kreeg een signaal via coax en zo kon ik met windows media center tv kijken.
Dit wil ik weer kunnen maar ik weet totaal niet wat ik moet hebben omdat ik geen gegevens van de kaart die ik nu heb kan vinden.
kaart die ik nu heb: wintv-pvr-500 multi-pal 23559 LF
Hieronder staat het systeem wat ik gekocht heb. Ik weet totaal geen richtlijn kwa prijs maar geef het liefst zo min mogelijk uit (moet alleen niet ten koste van de kwaliteit) de functie die ik nodig heb staat hierboven genoemd.
Ik wil daarmee tv kijken op mijn computer.
In mijn vorige pc gebruikte ik een kaart van hauppage maar deze werkt nu helaas niet meer omdat hij te oud is voor mijn nieuwe systeem.
Deze kaart kreeg een signaal via coax en zo kon ik met windows media center tv kijken.
Dit wil ik weer kunnen maar ik weet totaal niet wat ik moet hebben omdat ik geen gegevens van de kaart die ik nu heb kan vinden.
kaart die ik nu heb: wintv-pvr-500 multi-pal 23559 LF
Hieronder staat het systeem wat ik gekocht heb. Ik weet totaal geen richtlijn kwa prijs maar geef het liefst zo min mogelijk uit (moet alleen niet ten koste van de kwaliteit) de functie die ik nodig heb staat hierboven genoemd.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 193,30 | € 193,30 |
1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 50,95 | € 50,95 |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 89,80 | € 89,80 |
1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 38,98 | € 38,98 |
1 | Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCI-e | € 145,- | € 145,- |
1 | Asrock Z77 Pro3 | € 87,95 | € 87,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 605,98 |