Toon posts:

2de hands game kopen...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik wil the witcher 2 enchanced edition kopen voor de pc via internet 2de hands.
Hij zegt dat de cd maar 1 keer in de pc is geweest en het niet zijn ding is.
cd is dan ook helemaal in orde.

maar als ik een 2de hands game koop zoals deze...ga ik geen problemen krijgen met de activatiecode? die is dan toch al ingevoerd...of andere registratiecodes die hij mogelijk al heeft geactiveerd ingame?

zoals je ziet dit is de eerste keer dat ik 2dehands koop :)
hoor het graag bedankt voor de feedback alvast.
groeten Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10 18:49
Ik weet niet precies hoe dat zit bij die specifieke game. Ik weet wel dat bijvoorbeeld bij Grand Theft Auto IV, je de activatiecode kan "revoken" voor de deïnstallatie, op deze manier kan je de game opnieuw installeren.

Ik weet ook niet in hoeverre The Witcher 2 is verbonden met een draadloze dienst zoals Steam?? Anders is de code (misschien zelfs het spel) verbonden aan een online account.

Ik zou even goed informeren als ik jou was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt flash...maar als het steam zou zijn dan heeft ie daar toch geen cd van? het betreft de originele cd's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:57
Waarom vraag je het niet aan die persoon of hij Steam nodig had voor The Witcher 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:46
nu zijn het steam deals, kan je dan niet beter TW2 daar kopen voor 5-10 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ben ik ook over aan het denken....maar aantal gb dat je moet hebben ter beschikking op de harde schijf zal wel meer zijn bij download...wil 'm op de ssd zetten max 128 gb daar zit windows 7 ook al op geïnstalleerd + andere games...dus wil daar wel op gaan letten
Pagina: 1